אא

אופטימיות זהירה - מנכ"ל ישרוטל מעריך: "צפוי לנו פסח חזק כפי שלא היה הרבה שנים"

למרות הסגר המהודק שהחל לשבועיים, ליאור רביב משדר ביטחון ואופטימיות זהירה לקראת חג הפסח הקרוב: "תיירות נכנסת לא תהיה בפסח, אבל תיירות פנים מסיבית כן .אני צופה שגם הקיץ עומד להיות קיץ מעולה"

ליאור רביב, מנכ"ל רשת מלונות ישרוטל. צילום: דניאל בר ליאור רביב, מנכ"ל רשת מלונות ישרוטל. צילום: דניאל בר
רשתות המלונות נכנסו לסגר שלישי מהודק, אבל למרות זאת ברשת ישרוטל משדרים אופטימיות ומביטים קדימה בזהירות. ליאור רביב, מנכ"ל ישרוטל אמר הבוקר לפספורטניוז על ההחלטה על הסגר הכולל שהחל היום: "אם כבר סגר, עדיף שיהיה סגר הדוק, אפקטיבי וקצר על מנת שנוכל בתחילת פברואר להתחיל לפתוח חלק מהמלונות ואת כל שאר עד תחילת מרץ לקראת חג הפסח". לקראת חג הפסח שיהיה השנה בחודש מרץ, רביב משדר אופטימיות ומוסיף: "אני מאמין כי צפוי לנו פסח חזק, כפי שלא היה הרבה שנים. יש לנו כבר הזמנות". לשאלה מה גורם לו להיות כה אופטימי דווקא עכשיו שהתחלואה מזנקת, עונה רביב כי :"אני אופטימי בגלל קצב ההתחסנות בארץ שמקדים את שאר העולם באופן משמעותי מאוד. תיירות נכנסת לא תהיה בפסח, אבל תיירות פנים מסיבית אכן תהיה. להערכתי פסח יהיה דומה מאוד בעוצמת הביקושים שחיווינו בחודש אוגוסט 2020". לגבי המחירים הצפויים, משיב מנכ"ל ישרוטל: "אם אני הייתי מתכנן חופשה בפסח הייתי מזמין להקדים כבר כיום בכדי לשריין מקומות ומחירים טובים. צריכים להבין שככל שהביקוש יעלה גם המחירים יעלו בהתאם. מי שצופה את פני העתיד הקרוב, אני ממליץ שיזמין כבר מהיום לחג הפסח, וישריין מקום בטוח במחירים טובים. אני מעריך כי ביום בו ייגמר הסגר תתחיל ההסתערות על חופשת הפסח". רביב סיכם והוסיף: "אני צופה שגם הקיץ עומד להיות קיץ מעולה. אני מקווה ומאמין כי שנת 2021 יכולה להיות בהחלט שנה סבירה".

כפי שפורסם בפספורטניוז, רשת מלונות ישרוטל מגייסת בשוק ההון כ-121 מיליון שקל על דרך הקצאה פרטית של מניות לטובת משקיעים המוסדיים.

מלון אוריינט ישרוטל.צילום אסף פינצ'וק  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםליאור רביברשת מלונות ישרוטל

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: