אא

מנכ"ל ישרוטל: רק 40% מהמלונות באילת נפתחו בגלל מחסור בעובדים ירדנים

"נאלצתי לדחות פתיחת מלונות בגלל שאגף התקציבים באוצר לא מאשר הבאת עובדים מירדן. מלונאי אילת נאלצים להביא עובדים פליטים וזרים, הדבר עלול לשנות את המצב הדמוגרפי של אילת", כך אומר לפספורטניוז ליאור רביב, מנכ"ל רשת מלונות ישרוטל

ישרוטל אילת. צילום 123rf ישרוטל אילת. צילום 123rf
מנכ"ל רשת מלונות ישרוטל, ליאור רביב, תוקף את החלטת משרד האוצר שלא לאשר הכנסת עובדים ירדנים לאילת בשל שיעור האבטלה הגבוה שעומד בעיר הנופש הדרומית על 70%. "לאור העובדה שאגף התקציבים מתעקש בלי שום הצדקה והיגיון על אי אישור הכנסת עובדים ירדנים שעבדו אצלנו 5 שנים לאילת", אומר רביב לפספורטניוז, "ההתאוששות של העיר תהיה הרבה יותר איטית, אם בכלל". לדבריו, עד כה נפתחו בסך הכול 40% מהמלונות, כאשר הביקושים היו מאפשרים לפתוח את כל המלונות בעיר במהלך השבוע הקרוב. "המשמעות היא עשרות אלפי אילתים מובטלים". עוד אומר רביב, "כפועל יוצא מזה שאגף התקציבים לא מאשר את הבאת הירדנים, מלונאי אילת נאלצים להביא עובדים זרים ופליטים שעלולים לשנות את המצב הדמוגרפי, לפגוע במרקם האוכלוסין בעיר וזה עלול להיות בכייה לדורות. ניסינו בכל דרך אפשרית לשכנע, להסביר את ההיגיון בזה שהירדנים אינם הבעיה אלא הפתרון, אך כל בקשתינו ותחנונינו נפלו על אוזניים ערלות".
ליאור רביב, מנכ"ל רשת ישרוטלליאור רביב, מנכ"ל רשת ישרוטל
 "ההתאוששות של אילת תהיה הרבה יותר איטית, אם בכלל". ליאור רביב, מנכ"ל רשת ישרוטל, צילום: פספורטניוז כתוצאה מהאמור, רשת ישרוטל נאלצת לדחות בשל כך את פתיחתו מחדש של מלון לגונה ספורט ל-25 ביוני. ולא רק רביב. מלונאים נוספים באילת מלינים על המחסור החמור בידיים עובדות נוכח האיסור החל על כניסתם של כ-1,500 עובדים ניקיון ומשק בית מירדן. בתוך כך יצוין כי ביריד תעסוקה מיוחד שנערך בשבוע שעבר באילת המלונות בעיר הצליחו לגייס רק כ-10 עובדים לעבודות ניקיון.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםאילתישרוטל

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: