אא

מנכ"ל רשת מלונות בראון פורש. מי במקומו?

מנכ"ל רשת מלונות בראון מסיים את תפקידו וימשיך לשמש כחבר בדירקטוריון החברה. טחן: "אני מודה לבעלי השליטה על הבעת האמון בשנה האחרונה ושמח להמשיך ללוות את פעילותה הענפה של החברה במסגרת כהונתי כחבר דירקטוריון". מי ימנכ"ל את הרשת במקומו?

ליאון אביגד, מבעלי רשת מלונות בראון, והמנכ"ל היוצא, שלומי טחן. צילום: עמרי שמילוביץ' ליאון אביגד, מבעלי רשת מלונות בראון, והמנכ"ל היוצא, שלומי טחן. צילום: עמרי שמילוביץ'
שלומי טחן, מנכ"ל רשת מלונות בראון בשנה האחרונה, פורש מתפקידו אך ימשיך לשמש כחבר בדירקטוריון החברה. בעלי השליטה ברשת בראון, ליאון אביגד וניר ויצמן, החליטו לקחת את המושכות בתקופה זו, ויחד עם שדירת הניהול של החברה בארץ ובחו"ל ינהלו את החברה כמנכ"לים משותפים. דני כהן, יו"ר דירקטוריון החברה, "שלומי טחן הקים מנגנוני ניהול מתקדמים שהוכיחו את עצמם במהלך משבר הקורונה והוביל את החברה במהלך תנופת פיתוח מרשימה. בשם כל צוות החברה, השותפים ובשמי, אני מבקש לאחל לשלומי תודה על העשייה המשותפת והמשך הצלחה רבה". טחן מסר, "אני מודה לבעלי השליטה על הבעת האמון בשנה האחרונה ושמח להמשיך ללוות את פעילותה הענפה של החברה במסגרת כהונתי כחבר דירקטוריון".
מלון בראון פוליהאוסמלון בראון פוליהאוס
מלון בראון פוליהאוס. צילום: אסף פינצ'וק

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםמנהלים בתנועהרשת מלונות בראון

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: