אא

מנכ"ל רשת מלונות דן: "בואו תרגיעו במקום להפחיד"

רונן ניסנבאום בראיון לפספורטניוז על משבר הקורונה: "לא מבינים את המשמעות של הנזק לטווח הקצר והארוך שנגרם לתדמית ישראל - ייקח שנים להחזיר את התיירים לישראל"

רונן ניסנבאום, מנכ"ל רשת מלונות דן היוצא. צילום: וולדורף אסטוריה רונן ניסנבאום, מנכ"ל רשת מלונות דן היוצא. צילום: וולדורף אסטוריה
  רשת מלונות דן אף היא בין הנפגעות ממשבר הקורונה, לאור העובדה שהרשת מתבססת על תיירים. ברוב מלונותיה, כלל הבסיס הוא על פי רוב: 65% תיירים ו-35% ישראלים. לפיכך, רשת דן רושמת ירידה גדולה פרט לאילת, שם היחס הוא הפוך: 75% ישראלים ו-25% זרים. הפגיעה באילת, מבחינת דן, היא פחות קשה. כפי שפורסם כאן אתמול, גם אילת סופגת ירידות ותנועת הטסים אליה (לשדה התעופה רמון) צנחה בפברואר בכ-22.5%.   הכי פחות נפגע. מלון דן אילת. צילום: סיון פרג'   רונן ניסנבאום, מנכ"ל הרשת, נאלץ להתמודד בימים אלה עם הסיטואציה המורכבת ולקבל החלטות לא פשוטות של הוצאת עובדים לחל"ת. לדבריו, כיום אין ברשת הזמנות חדשות של תיירים, ואם תהיה הרחבה לחובת הבידוד, רשת דן תצטרך לנקוט בצעדים נוספים. "ברשת יש כל השנה לא מעט תיירים מארה"ב, והכנסת ארה"ב למי שמגיע ממנה גם לחובת הבידוד צפוי לגרום לרשת דן עוד פגיעה קשה בצפי ההכנסות". עוד לדברי ניסנבאום, "אני מבין שהפוקוס הוא לשמור על ישראל ועל הבריאות של המדינה, אבל רק צריך איזון, להבין משמעות האמירות והכרזות שהתוצאות לכך לא רק כספיות, יש לכך השלכות לטווח קצר וארוך עם נזק גדול גם מבחינת התדמית שלנו. כל התיירים שהפנו להם את הגב שהיו בארץ, והיו בדרך, דרום קוריאנים, איטלקים. זה נזק שייקח שנים לשקם אותו". ניסנבאום צופה כי "נצטרך להשקיע מיליארדים לשקם תדמית. משרד הבריאות עובדה נהדרת, השאלה איזה מחיר נצטרך לשלם על כך. יהיו 10,000 מובטלים מענף המלונאות, מתוך 40,000 עובדים כיום". עוד הוא אומר לפספורטניוז, "צריך להרגיע את השטח, כי פשוט יפחדו ויחששו לבוא לישראל. ייקח אחרי זה שנים לחזור למצב של כיום. בואו נקוט בפעולה הפוכה, כי המצב מצוין פה, ובואו תרגיעו במקום להפחיד. תעשו הכול באחריות, וקחו בחשבון מה ההשפעות והתופעות שיהיו כתוצאה מכך, ואיזה מחיר נצטרך לשלם".  
dan tel avivdan tel aviv
65% תיירים ו-35% ישראלים. הסוויטה המלכותית במלון דן תל אביב. צילום: אורי אקרמן

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםרונן ניסנבאוםרשת מלונות דןאפקט הקורונה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: