אא

דאנס בר קולינרי: כמה עולה ארוחה לילית של השף מאיר אדוני ב-Meli Melo?

כשהשף מאיר אדוני משיק תפריט חורף במסעדת "מלי מלו" במלון BoBo תל אביב מרשת בראון בהשראת מנות דגל ממסעדותיו בארץ ובעולם, החוקרת הבולסת של פספורטניוז מגיעה לבחון מקרוב האם כצעקתה. מה בתפריט וכמה זה עולה?

מסעדת מלי מלו במלון בראון. צילום: אסף קרלה מסעדת מלי מלו במלון בראון. צילום: אסף קרלה
אי שם בקומה ה-14 של הוטל BoBo מקולקציית מלונות בראון בלב תל אביב, נמצא ה-Meli Melo - דאנס-בר קולינרי בניצוחו של השף מאיר אדוני. וכשאדוני, שהחל את דרכו הקולינרית במסעדת ״כתית״ המיתולוגית, בונה תפריט חורף בהשראת מנות דגל ממסעדותיו בארץ ובעולם, החוקרת הבולסת של פספורטניוז מגיעה לבחון מקרוב האם כצעקתה. מסעדת "מלי מלו", שבבעלות OTH - קבוצת המסעדות והברים של מלונות בראון, מציעה בילוי קולינרי באווירה של בר. קרי, החל מהשעה 22:00, האורות במקום, שנפתח כבר בשעה 19:30, מתעמעמים והדציבלים המוזיקליים עולים. לצד זה, מוגש תפריט של מנות מוקטנות. שף מאיר אדוני. צילום: אסף קרלה מה בתפריט? התפריט של המלי מלו לא מחולק לפי מנות ראשונות ועיקריות. אפשר לנחש מהי מנה ראשונה ומהי עיקרית לפי תג המחיר שתיכף נדבר עליו. בתפריט החורף שבנה כאמור השף אדוני יש בסך הכל 17 מנות שונות סובב עולם. כל מנה והשם שלה. כך למשל, אפשר למצוא בתפריט מנה המכונה "סימטאות איסטנבול" המורכבת מקרפצ'יו חציל, טחינה אתיופית, סילאן, עלי ורדים מיובשים, זרעי כוסברה, פיסטוקים, שמן זית, שלג פטה ופלוט צזיקי - 55 שקל.
כמה עולה ארוחה לילית של השף מאיר אדוני ב-Meli Melo?כמה עולה ארוחה לילית של השף מאיר אדוני ב-Meli Melo?
מלי מלו במלון בראון פתוחה עד השעה 02:30 לפנות בוקר. צילום: אסף קרלה מנה אחרת העונה לשם "כיכר פיקדילי" היא בעצם גרסה מפונפנת לפיש & צ'יפס המורכבת במלי מלו מפילה לברק מצופה טמפורה ספינג', צ'יפס ועלי חמציץ ב-71 שקל. מנה אחרת היא "הרובע הלבנוני" - שתי יחידות של פנקייק לבנוני ממולאים בבשר טלה, בהרט, קינמון, הל, יוגורט ולימון פרסי, עלי חמציץ, ויניגרט תאילנדי וליים ב-73 שקל. עוד מנה עם שם מפוצץ היא "הקצב מסן ז‘רמן" - נתח קצבים, איולי קוניאק, חרדל, נענע, פטרוזיליה, צנוניות, טוסט מלחם קסטן, גבינת גאודה וממרח כמהין ב-87 שקל. קולקציית השיפודים של המלי מלו. צילום: אסף קרלה בתפריט הקינוחים, לעומת זאת, יש רק 3 אופציות: קרם ברולה קלאסי - 49 שקל והטוב מבין הקינוחים; מלבי טבעוני לאוהבי הז'אנר בלבד ב-49 שקל ואקלר נוגט לאוהבי מלוח-מתוק, אף הוא ב-49 שקל. בגזרת השתייה, כיאה לבר, התפריט מציע מגוון יינות, קוקטיילים ומשקאות אלכוהוליים נוספים. בשורה התחתונה, זול זה לא אבל על שם ואווירה משלמים. שעות פעילות: כל ימות השבוע 19:30-02:30. קינוח לאוהבי המתוק-מלוח - 49 שקל. צילום: אסף קרלה מלבי טבעוני לאוהבי הז'אנר - 49 שקל. צילום: אסף קרלה בקיץ המסעדה "פולשת" לגג המלון. צילום: אלמוג קולט אווירת בר. צילום: אסף קרלה הכותבת הייתה אורחת Meli Melo.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםמלונות בראוןפספורט קולינרי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: