אא

עוד לפני פרסום מתווה הפתיחה: 22 ישראלים חזרו היום לארץ דרך מעבר טאבה

באישור שר הפנים, אריה דרעי המעבר נפתח באופן חד פעמי כדי לאפשר את כניסת הישראלים שהגיעו למצרים לפני 3.3.21

טאבה. צילום:123rf טאבה. צילום:123rf
לפני הכוונה לפתוח את מעבר טאבה ליציאת הישראלים לסיני, המעבר נפתח היום (חמישי) באופן חד פעמי לכניסת ישראלים. המעבר שהיה סגור בחודשים האחרונים, נפתח בין השעות 08:00 - 14:00, ובמהלך הזמן הזה נכנסו לארץ, 22 ישראלים ו-2 זרים. הרשויות נערכו בעוד מועד לקבלת העוברים, ולכולם נערכה ביקורת גבולות ובדיקת קורונה בעת המעבר. המעבר היה מותנה בהצגת בדיקת קורונה תקפה מ-72 שעות בטרם ההגעה למעבר ובמילוי תצהיר בידוד באתר משרד הבריאות. כאמור, באישור שר הפנים, אריה דרעי המעבר נפתח באופן חד פעמי כדי לאפשר את כניסת הישראלים שהגיעו למצרים לפני 3.3.21.

כפי שפורסם בפספורטניוז, הממשלה אישרה הבוקר את הצעת ההחלטה שיזמה והביאה לאישור שרת התיירות, אורית פרקש-הכהן ביחד עם ראש הממשלה החליפי, בני גנץ, ולפיה שרי הבריאות, הפנים, החוץ, התחבורה והתיירות, יפרסמו בתוך שבוע מתווה לפתיחת מעבר טאבה לישראלים שיוצאים וחוזרים מסיני במתכונת דומה לנתב”ג.

ההחלטה אושרה בתיאום עם שרי הבריאות, הפנים והתחבורה ובגיבוי מלא של ראש הממשלה החליפי, גנץ. שרת התיירות צייצה הבוקר בחשבון הטיוטר שלה: “לאחר שנה של סגירה, בקרוב תוכלו לנסוע גם לסיני. הצעת החלטה שאושרה כעת לבקשתי בממשלה. אנחנו על זה. תודה רבה לשר הבריאות על שיתוף הפעולה”. המהלך של שרת התיירות גרר תגובות זועמות של המלונאים בארץ שטענו כי שאין מקום לעודד יציאה של ישראלים לנפוש בסיני בעוד שכ-50% מבתי המלון בישראל עדיין לא חזרו לפעילות נוכח ההגבלות וייקח עוד זמן עד שישובו לפעול.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: