אא

It's time To Travel Again: בכירים מענף התיירות באוסטריה בכנס מיוחד עם אנשי תיירות מישראל

עשרה נציגים מענף התיירות האוסטרית הגיעו לאירוע המיוחד ונפגשו עם עמיתיהם הישראלים וניהלו מהבוקר דיונים על מנת לנצל הזדמנויות עסקיות חדשות

על המפה. אוסטריה. הבוקר מפגש מקצועי בת"א על המפה. אוסטריה. הבוקר מפגש מקצועי בת"א

המחלקה המסחרית של שגרירות אוסטריה בישראל, ADVANTAGE AUSTRIA, ארגנה , מפגש תיירות ייחודי לאור ההצלחה של אוסטריה כיעד תיירותי בישראל. המפגש היווה הזדמנות מצוינת ולשתי המדינות לגלות הזדמנויות עסקיות חדשות ולהעמיק שיתופי פעולה קיימים בענף התיירות.

עשרה נציגים מענף התיירות האוסטרית הגיעו לאירוע המיוחד ונפגשו עם עמיתיהם הישראלים וניהלו מהבוקר דיונים על מנת לנצל הזדמנויות עסקיות חדשות.

המשתתפים באירוע:

1. לשכת התיירות האוסטרית: הלשכה נוסדה ב-1955, ומטרתה העיקרית היא קידום אוסטריה כיעד נופש בכל העולם.

2. חברת אוסטריאן איירליינס: חברת התעופה האוסטרית, אוסטריאן איירליינס, הגדילה משמעותית את תדירות טיסותיה הישירות מוינה לתל אביב בשנים שלפני המגיפה.

נכון לעכשיו, אוסטריאן איירליינס מפעילה כשבע טיסות שבועיות מוינה לתל אביב ומתכננת להגדיל את התדירות לקראת הקיץ לארבע עשרה טיסות שבועיות, לאור הסרת מגבלות הקורונה והביקוש ההולך וגובר לאוסטריה כיעד למטיילים, משפחות, אנשי עסקים ואוהבי הספורט. אוסטריאן איירליינס מציעה רשת גלובלית נרחבת של טיסות המשך מיעד הבית שלה בוינה, לאירופה, צפון אמריקה ויעדים רבים נוספים. חברת התעופה מצטיינת בזכות הצוותים המקסימים שלה והשירות הייחודי שלה.

צילום: יח״צ אוסטריאן איירליינסצילום: יח״צ אוסטריאן איירליינס
אוסטריאן איירליינס.

3. לשכת התיירות של סברובסקי: עולמות הקריסטל של סברובסקי מציעים חוויית חיים קריסטלית חדשה, מרחב שבו מדע וקסם נפגשים. חלל מרהיב זה, המשתרע על פני 7.5 דונם, מציג אמנים, מעצבים ואדריכלים מוכרים בינלאומיים ולאומיים. גלריית הקריסטל מדהימה ביופייה וכוללת גם את הגנים רחבי הידיים והתערוכות המתחלפות ללא הרף.

4. מפעלי התרבות Wien Holding של וינה: וינה ידועה כעיר האמנות והתרבות. מפעלי התרבות של Wien Holding מציעים למבקרים תובנה ייחודית על אמנות ותרבות. Wien Holding היא אחת מקבוצות הבילוי הגדולות באירופה וגורם חשוב בחיי התרבות והאירועים של העיר.

5. המוזיאון היהודי של וינה: המוזיאון היהודי של וינה הוא מקום מפגש של היסטוריה, דת ותרבות יהודית עם זיכרון. הוא משמר את אחד מאוספי היודאיקה הגדולים באירופה.

6. מוזיאון Kunsthistorisches של וינה: אחד המוזיאונים החשובים בעולם. יצירות מופת ייחודיות מאת רובנס, רמברנדט, רפאל, ורמיר, כמו גם האוסף הגדול בעולם של יצירות מאת ברויגל מתעדים את הפטרונות ואנינות הטעם של בני בית הבסבורג אוהבי האמנות. ה-Kunstkammer Vienna מזמין אתכם להתפעל מ-2,200 יצירות אמנות, ביניהן ה-"Saliera" המהולל של Benvenuto Cellini.

7. ארמון שנבורן: שנברון הוא הארמון הגדול ביותר ואחד מנכסי התרבות החשובים והמתויירים ביותר באוסטריה. הארמון והפארק המשתרעים על פני כ-160 דונם הם חלק מאתר מורשת עולמית של אונסק"ו מאז 1996.

8. גן החיות שנברון: גן החיות שנברון הוא גן החיות העתיק ביותר בעולם והוא חלק מאתר המורשת העולמית של אונסק"ו. שש פעמים ברציפות הוא זכה בפרס כגן החיות הטוב ביותר באירופה. הוא מספק בית גידול ליותר מ-700 מיני בעלי חיים, חלקם בסכנת הכחדה חמורה, על שטח של 17 דונם.

9. מלון Interalpen טירול: מלון Interalpen טירול הינו מלון 5 כוכבים ברמת סיפלד, שבמרכז הרי טירול, השייך למעגל המובחר של ""The Leading Hotels of the WorldTM משנת 2012 מספק לאורחיו אירוח באיכות יוצאת דופן בסגנון טירולי.

10. מלון ריץ קרלטון של וינה: מלון ריץ קרלטון של וינה הינו מלון 5 כוכבים, הממוקם בארבעה ארמונות היסטוריים מהמאה ה-19, משלב סגנונות רנסנס, בארוק וגותי עם יוקרה עכשווית. המלון מציע חוויית אירוח הוליסטית של המאה ה-21, עם שירות אגדי.

11. חוות נופש ב- Salzburgerland: מעל 2,350 מהחוות היפות ביותר באוסטריה המציעות חוויות חופשה נפלאות ורוגע בטבע. 12. יורוטורס אינטרנשיונל: יורוטורס מארגנת נופשים ל-1.3 מיליון איש מדי שנה. סוכנות התיירות הנכנסת הגדולה ביותר ואחת ממפעילי התיירות הגדולים במכירות ישירות באירופה. 1900 שותפי הפצה ב-70 מדינות ו-2500 שותפים בבתי מלון.

מספר התיירים הישראלים שביקרו באוסטריה גדל פי שלושה בשנים שלפני מגיפת הקורונה. באוגוסט 2021, כאשר הגבלות הקורונה הוסרו באופן זמני, רשמה וינה 32,000 לינות של תיירים ישראלים, עלייה של 25% בהשוואה לשנה שקדמה למגפה. בסטטיסטיקה של תיירות נכנסת לאוסטריה לשנת 2021, ישראל מדורגת במקום ה-11. בשנת 2019, הלינות של תיירים ישראלים הגיעו לשיא חדש של 822.542, עלייה של 20% בהשוואה לשנת 2018. 2/3 מהתיירים הישראלים מעדיפים את התיירות שאוסטריה מציעה בתקופת הקיץ על פני כל יעד אחר.

למרות שעונת הקיץ היא פופולרית יותר, 1/3 מהתיירים הישראלים הם חובבי ספורט החורף באלפים האוסטריים או לחילופין נהנים מביקור חורפי בוינה. אוסטריה הפכה לאחד היעדים הפופולריים ביותר עבור משפחות ישראליות בזכות המתקנים הידידותיים למשפחות, הטבע המשגע והכבישים הקלים לניווט. משפחות ישראליות אוהבות להגיע להרים הקרירים של אוסטריה בקיץ, כשחם בישראל וליהנות מהאטרקציות המוצעות, מפעילויות הספורט, הטיולים ומסעות הקניות. זלצבורג, טירול ווינה הם עדיין היעדים העיקריים לתיירים ישראלים, אבל גם אזורים פחות מוכרים, כמו קרינתיה, שטיריה ופורארלברג הופכים פופולריים.

אוסטריה מציעה יעדים אטרקטיביים נוספים בעלי פוטנציאל גבוה וממשיכה להתפתח. היעדים הנוכחיים הפופולריים ביותר כגון מאיירהופן, סולדן, אישגל וסן אנטון הם דוגמא מושלמת להצלחה. הנוף המרהיב והמגוון הרחב של אירועי ספורט כמו מרתון העיר וינה או איש הברזל בקרינתיה הופכים את אוסטריה ליעד אטרקטיבי במיוחד עבור ישראלים בכל ימות השנה. בחגים היהודיים בספטמבר ואוקטובר, בחנוכה ובפסח, אוסטריה אטרקטיבית במיוחד עבור התיירים הישראלים, שכן תקופות אלה אינן נחשבות כעונות השיא באוסטריה והישראלים יכולים ליהנות ממגוון האטרקציות והיעדים התיירותיים ומאיכות שירות מעולה במחירים נוחים.

ADVANTAGE AUSTRIA ישראל היא המחלקה המסחרית של שגרירות אוסטריה בתל אביב ושמחה לתמוך בהמשך פיתוח הקשרים התיירותיים בין שתי המדינות. סדנת התיירות האחרונה התגלתה ככלי מוצלח ביותר. כנס מקצועי הבוקר במלון קרלטון צילום: Shutterstock

וינה. פספורטניוזוינה. פספורטניוז
וינה. צילום: פספורטניוז  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותתיירותמבזקיםאוסטריה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: