אא

מפגש נוסף של סקול ת"א. המקום: הרודס ת"א. מי נצפה באירוע?

המפגש התקופתי של ארגון התיירות סקול תל אביב אותו מוביל איש התיירות הוותיק אורי שנבל כלל הרצאה מרתקת של העיתונאי אורן נהרי, ומפגש של בכירים מתעשיית התיירות והנסיעות. שנבל: "מנסים להוביל שינוי ורוח חדשה בארגון סקול שנחשב למוביל באירופה"

מימין: פורטיס מימין: פורטיס
ארגון התיירות סקול תל אביב קיים היום (חמישי) מפגש לחבריו במלון הרודס תל אביב מקבוצת מלונות פתאל.
במסגרת המפגש התקופתי בו נטלו עשרות משתתפים בינהם בכירים מתעשיית התיירות והנסיעות, זכו האורחים לבר מזון עשיר, ובהמשך להרצאה מרתקת מפיו של העיתונאי אורן נהרי.
בהרצאה שנמשכה כשעה, דיבר נהרי בהרחבה על ולדימיר פוטין נשיא רוסיה, על הסודות מאחורי שליטתו של המנהיג הבלתי מעורר של רוסיה, והעשיר את המשתתפים במידע רחב היקף וסקירה מקיפה על רוסיה. את האירוע הנחה אורי שנבל, מנכ"ל חברת סנורמה שהתמנה לא מכבר למנכ"ל הארגון בתל-אביב, לצידו של נשיא סקול ישראל והבעלים של מלון הרטמן בטבריה, יעקב הרטמן, שנטל חלק גם באירוע. שנבל, נשא באירוג דברים גם לזכרו של גרשון מגון שהלך לעולמו לא מכבר והיה ממייסדי ארגון סקול. סקול הינו ארגון תיירות בינלאומי של מנהלים בענפי התיירות. הארגון מאגד לתוכו את בכירי תעשיית התיירות בישראל ובעולם. חברי הארגון באים מקרב הדרג הניהולי הבכיר של ענפי התיירות השונים ומתכנסים הן ברמה המקומית הלאומית והן ברמה הבינלאומית באווירה של ידידות ואחווה, תוך ניהול שיחות ודיונים בעלי עניין משותף ויצירת תנאים נוחים ומתאימים לעסקים משותפים בין חברי הארגון. נצפו באירוע: חני סובול מנכ"לית התאחדות סוכני הנסיעות,  אפרים פורטיס מנכ"ל אופן סקיי וענת ננר המנהלת המסחרית של אייר אינדיה בישראל, רענן בן בסט מנכ"ל החברה הגיאוגרפית, דני אוסטרר מנכ"ל פי.טי.סי, דניאלה הורביץ מנכ"לית משרד הנסיעות עלית נסיעות, אלי ברגמן מנכ"ל עדי טורס, יהודה דואניס אמדאוס ישראל ויעקב קופלביץ לשעבר מנכ"ל טרוולפורט ורבים אחרים.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםהזירהסקול תל אביב

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: