אא

דלתא: "מרחק של קליק מהתיק"

דלתא איירליינס מאפשרת לנוסעיה לעקוב אחר מסע המטען האישי שלהם מרגע הפקדתו ועד הגעתו לנקות סיום הטיסה באמצעות אפליקציית "Fly Delta". ביל לנטש, סגן נשיא בכיר בחברה: "אנו חברת התעופה הראשונה המציעה רמה כזו של ראות ומעקב"

צילום: יח"צ|צילום מפת המעקב אחר הכבודה. צילום: יח"צ צילום: יח"צ|צילום מפת המעקב אחר הכבודה. צילום: יח"צ
מפות הן חלק בלתי נפרד מנסיעות וטיולים, אך עד כה חסרה מפה המאפשרת לטסים, אשר הפקידו מזוודתם בעמדת הצ'ק אין לעקוב אחר הדרך אותה היא עושה בנמל התעופה למטוס וממנו למטוס הבא בטיסת ההמשך. את הפונקציה הזו מציעה חברת דלתא אייר ליינס לנוסעיה, באפליקציית "Fly Delta" המאפשרת לעקוב אחר המזוודה שלהם מרגע הפקדתה ועד הגעתה לנקודת סיום הטיסה.
צילום מפת המעקב אחר הכבודה. צילום: יח"צצילום מפת המעקב אחר הכבודה. צילום: יח"צ
צילום מפת המעקב אחר הכבודה. צילום: יח"צ   "אנו חברת התעופה הראשונה המציעה רמה כזו של ראות ומעקב. מהרגע שהנוסע שלנו מפקיד את מטענו אנו רוצים שהוא ידע כי אנו דואגים לו בכל קטע במהלך הטיסה ומנסים לסייע לו להיות שלו יותר", אמר ביל לנטש (Bill Lentsch) - סגן נשיא בכיר בחברת דלתא האחראי על התפעול ושירות הנוסעים בנמלי התעופה. בשלב זה ניתן ליהנות מהשירות החדש ב- 84 נמלי תעופה ברחבי ארה"ב. בחודשים הקרובים ניתן יהיה להשתמש בשירות זה גם בנמלי תעופה בינלאומיים ברחבי העולם. בנוסף לחידוש של המפה העוקבת אחר המטען האישי של הנוסע, אפליקציית Fly Delta המעודכנת משלבת במסך אחד את כל "התוכנית היומית" של הנוסע (Today), כולל אישור העלייה למטוס עם פרטי הטיסה, שער העלייה למטוס, המושב וכדומה. צפו בוידיאו המדגים את האפליקציה:

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: