אא

חופשה מלאה בחוויות ב-NEA

מתחם הנופש שנחנך לאחרונה במושב שבי ציון מספק משב רוח תיירותי ומרענן בגליל המערבי לאחר עשרות שנים של ירידה בתיירות לאזור. עם השקעה חסרת תקדים של כ-25 מיליון שקלים ולוקיישן מופלא מרחק 200 מטרים מחוף ים בתולי, אין פלא כי התחזיות לגביו ורודות מתמיד

צילום: גדעון לוין |צילום: גדעון לוין|צילום: גדעון לוין|צילום: גדעון לוין צילום: גדעון לוין |צילום: גדעון לוין|צילום: גדעון לוין|צילום: גדעון לוין
פירוש המילה "NEA" בשפה הלטינית הינה התחדשות, לידה מחדש. זוהי למעשה גם המילה הנכונה על מנת לבטא את פנינת החמד התיירותית והחדשה של הגליל המערבי. אז זה הזמן להכיר את NEA בגרסא הישראלית – אתר נופש בקונספט חדש בסגנון BEACH HOUSE הממוקם במושב שבי ציון שבגליל המערבי, השוכן בתוך טבע עוצר נשימה המאפיין את האזור. המתחם אשר נחנך לאחרונה בהשקעה חסרת תקדים של כ-25 מיליון שקלים מורכב משלושה מבנים – מבנה מרכזי, מלון ספא ואזור הוילות היוקרתיות לצד שטחים ציבוריים רחבי היקף המשתלבים היטב בנוף הירוק. נפתח עם המבנה המרכזי המציע 45 חדרי אירוח המתפרסים על 2 קומות מגורים לצד קומה ציבורית ובה 2 אולמות אירועים, חדר ישיבות מאובזר, מסעדה בסגנון ה- EAT WITH  ,מטבח מוקפד, טרי ובריא עם טאבון שפועל במשך ימות השבוע ובסופי שבוע מעשנת בשר, לובי-בר, אולם קולנוע אינטימי ובעתיד גם משחקייה לילדים. בסמוך אליו (אפשרות לכניסה נפרדת) תמצאו את NEA SPA, מלון ספא חדש המציע 23 חדרים נוספים וכן 6 חדרי טיפולים, בריכה מחוממת ומקורה, בריכת וואטסו לטיפולים ועוד שלל הפתעות על טהרת הטבע והבריאות. אלא שגולת הכותרת מצויה במתחם השלישי הכולל 6 וילות פרטיות המציעות לאורחים חווית נופש מהפנטת יחד עם בריכה פרטית (מחוממת בחורף), שני חדרי שינה מרווחים ועיצוב יוצא דופן המותאם לכל המשפחה וצפוי להותיר בכם טעם של עוד.
צילום: גדעון לויןצילום: גדעון לוין
צילום: גדעון לוין   מלון עם חזון אי אפשר שלא להתעכב על הלוקיישן המרכזי בו ממוקם מתחם NEA – "מרחק 80 דקות בלבד מתל-אביב", כפי שמשווק אותה צוות המלון המסור, ו-200 מטרים בלבד מרצועת חוף בתולית ומופלאה בין עכו לנהריה, במושב הוותיק שבי ציון. כבר עם הכניסה למושב תוכלו לחוש באווירה הפסטורלית האופפת אותו הנבלעת בין חורש טבעי מרהיב ביופיו לתחושת שלווה ומרגוע ההפוכה ב-180 מעלות מהתזזיתיות של מרכז הארץ. בהמשך לתחושה זו תזכו ב-NEA גם למבחר חסר תקדים של אפשרויות, כאלו אשר הופכות את הביקור בו למיוחד במינו. הנה לפניכם כמה דוגמאות שצדו את עינינו: עמדת הקבלה משמשת כבר אקטיבי ופעיל 24/7, האוכל מוגש במסעדת המלון לשולחנות ולא כמזנון, שני אולמות הכנסים והאירועים (מכילים עד 200 ו-100 איש) ניתנים להסבה לפי סוג האירוע, שיעורי דייג וסאפ מוצעים למבקרים בחוף הים הסמוך ועד לחוגי יוגה, פילאטיס לגוף ולנשמה.
צילום: גדעון לויןצילום: גדעון לוין
צילום: גדעון לוין   על עיצובו הקסום של המלון אמון אודי קריגר, איש עסקים ושותף בפרויקט אשר עיצב את המתחם בהשראת BEACH HOUSE תוך שילוב צבעים המתחברים בהרמוניה אל הטבע והים כמו ירוק, כחול ותכלת. שווה לציין גם את הבחירה המוקפדת במוסיקה במתחם הלובי והשטחים הציבוריים המעניקה נופך נוסף לאווירת הנופש והמרגוע.   "החזון הטמון במתחם NEA הינו גדול הרבה יותר מהקמה של עוד מלון בארץ", מבהיר אריק סממה, אחד מבעלי המתחם ומי שכיהן בעבר כמנכ"ל שרתון ישראל. לדבריו: "אנו רואים ב-NEA כפרויקט דגל אשר יוכל לשמש ככוח חלוץ וכעוגן לפיתוח וקידום התיירות בגליל המערבי. זוהי השקפת העולם שלנו ואנו מאמינים שנוכל לממש אותה. כשחזינו לראשונה במבנה  שהיה מוזנח ובמצב תחזוקה רע, ראינו לנגד עינינו את הפוטנציאל התיירותי חסר התקדים של האזור הזה. על אף שהגליל המערבי חווה ירידה משמעותית בשנים האחרונות בכמות הלינות ונמצא בתחתית מפת הביקושים של התייר הישראלי, החלטנו להירתם לשינוי הסטטוס קוו ולהחזיר לאזור את הפריחה שאפיינה אותו בשנות ה-60 וה-70, אז ישראלים רבים נהגו לראות בו כאזור נופש ייעודי עבורם". כיצד תוכלו להוביל את השינוי הזה? "עקב בצד אגודל. יש כאן סיכוי להוביל שינוי של ממש בתפיסת הגליל המערבי כאזור כתיירות אטרקטיבי. כשרואים את משאבי הטבע המדהימים של האזור, מבינים כי אין סיבה שהאזור הזה לא יחזור לשגשג ויהווה אלטרנטיבה ראויה לאילת, ים המלח או טבריה. העמדנו כאן פרויקט בסטנדרטים הגבוהים ביותר שמביא את המרכז לגליל. אנו מייחלים שתהיה זו סנונית ראשונה שתוביל לבשורה תיירותית רחבה ותסייע לפריפריה, לא בדיבורים אלא במעשים". אז כמה עולה התענוג ודאי אתם תוהים? בחודשים הקרובים (עד סוף פברואר) מציע המלון מחירון הרצה בחדרים הסטנדרטיים (החל מ-800 ₪ באמצ"ש, החל מ-1100 ₪ בסופ"ש) ובוילות (1400 באמצ"ש, 1800 בסופ"ש). בנוסף, חדרים במלון הספא שייפתח בינואר יוצעו במחיר של החל מ-1500 ₪ (כולל טיפול מתנה בכל לילה). אז אם מתחשק לכם לשנות אווירה, להתנתק משגרת היומיום ולפנק את עצמכם בחופשה מסוג אחר סטייל ההאמפטונס המפורסמת בניו יורק, אין ספק כי NEA הוא המקום האולטימטיבי בשבילכם. מספיק קרוב כדי להיות ספונטניים ומספיק רחוק על מנת להתנתק מהשגרה.
צילום: גדעון לויןצילום: גדעון לוין
צילום: גדעון לוין

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Passport Review

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: