אא

קלאב הוטל אילת מציג: One Stop Shop

מלון הנופש הגדול רושם קיץ מצויין לאחר שדרוג נרחב במתקניו ומציג קונספט חדשני המציג לאורחיו אטרקציות חדשות שיגרמו להם לא לרצות לצאת כלל מהמלון והתוצאות כבר בשטח: תפוסות גבוהות ואירוח של חברות מובילות וביניהן: רפאל, טבע, ישראכרט, מנורה, כלל ביטוח, ו-SCD

קלאב הוטל אילת. צילום: צחי קיבנשטיין קלאב הוטל אילת. צילום: צחי קיבנשטיין
בשקט בשקט זוכה רשת קלאב הוטל להתבסס בצמרת המלונאית בישראל. רשת המלונות המציעה לקהל המבקרים את מלונות קלאב הוטל אילת וקלאב אין אילת וקלאב הוטל טבריה. קלאב הוטל אילת נמצא בעיצומו של הליך שדרוג נרחב, בסיומו יזכה המלון למתיחת פנים יוצאת דופן בסטנדרטים בינלאומיים גבוהים במיוחד. תהליך השדרוג המקיף כלל בין היתר: הקמת מתחם קולינרי חדיש הכולל 6 מסעדות עמים עליהן מופקד השף אלון לוי ובליווי של השף חיים כהן, שדרוג חזות לובי הכניסה, שיפוץ שטחי ציבור נרחבים הכוללים בין היתר 6 בריכות שחייה עם צמחיה, מסלעות ומפלים, חדר כושר רחב היקף ומשוכלל, מתחם ספא וטיפולים וכן בית כנסת. על התכנון מופקד המתכנן האיטלקי הנודע קריסטיאנו ובביצוע מעורבים גופים איטלקיים וגרמניים שביצעו גם את מלונות 5 הכוכבים Four Seasons וכן גורמים בינלאומיים נוספים בנוסף, כל 700 הסוויטות בקלאב הוטל אילת שודרגו באופן יסודי, לרבות החלפת שטיחי הרצפה בפרקט, החלפת המיטות וכלי המיטה, הווילונות וכן פריטי ריהוט שונים. כמו כן, הוקמו ושודרגו מתחמי אירועים חיצוניים ופנימיים המאפשרים קיום הופעות ואטרקציות, כדוגמת מתחם ההופעות המרכזי ("המגדלור") המסוגל לאכלס מעל -3000 משתתפים ואודיטוריום פנימי המתאים לכנסים והופעות המכיל 1300 מקומות ישיבה. תוסיפו לכך אטרקציות חדשות בסגנון "לאס וגאס", מזרקות מים עם סרטים ייחודיים ומותאמים לאורחים, הקרנות על הסלעים, לוליינים במופעי אקרובטיקה מרהיבים בלובי, דוכנים ייחודיים, מתחמי עיסוי הפזורים ברחבי המתחם, והרי לכם הסבר למספרים הגואים של האורחים "בפנינה" של רשת המלונת. במלון קלאב הוטל אילת, ספא ובו 15 חדרי טיפולים וחדר כושר מהגדולים בעיר אילת.
צילומים: צחי קיבנשטיין
לפספורטניוז נודע כי בהליך השדרוג של מלון קלאב הוטל אילת הושקע סכום של עשרות מיליוני שקלים, ומי שכבר הספיק לבקר במלון לאחר השדרוג מספר על שורת חידושים וביניהם: מתחם מזון המהווה אטרקציה קולינרית מיוחדת הכוללת מגוון טעמים מסגנונות שונים, שטחים ציבוריים ששודרגו יחד עם הופעות של מיטב האמנים המובילים המופיעים דרך קבע מול חברות וארגונים גדולים במשק הישראלי, וניכר כי חידוש המלון ושינוי קונספט ההפעלה של הרשת, הובילו לשינוי דימוי ומיתוג משמעותי ממנו נהנת רשת המלונות בתפוסה ובמחיר הממוצע לחדר בשנה האחרונה. התוצאה: שטף הזמנות של בודדים ומשפחות באופן ישיר ובאמצעות סוכנים וסוכנים מקוונים, בדגש על שריון מחזורי נופש גדולים של חברות וארגונים מובילים במשק ובינהם: טבע, ישראכרט, כלל ביטוח, ישראכרט, קרן ידע לאקדמאים, מנורה מבטחים, רפאל, איילון ביטוח, ארגון יד לבנים, קופ"ח מאוחדת, ארגון גמלאי המדינה, מאיר, תרו, וחברת בת של רפאל ואלביט -SCD. את רשת מלונות קלאב הוטל מוביל המנכ"ל נור עמאר, הנמצא ברשת כבר למעלה מ-20 שנה. יו"ר ומנכ"ל קבוצת קלאב הוטל רוני פיבקו מסר: "מעבר להליך השדרוג המשמעותי שעשינו ברשת חשוב לנו מעל הכל כי כל אורח במלון יעבר חוויה ייחודית בריזורט קלאב הוטל אילת בOne Stop shop. ויהיה שגריר נאמן של קלאב הוטל." על הישגי הרשת בשנה האחרונה הוסיף פיבקו: "אנחנו משתדלים להוביל בכל פרמטר מלונאי, כולל באיכויות, וזה כמובן לא דבר של מה בכך".
כלל - מאי 2018
SCD (חברת בת של רפאל ואלביט) - יולי 2018
טבע - יולי 2018

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםקלאב הוטלקלאב אין

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: