אא

משתמשי ווטסאפ? 3 טיפים שאתם חייבים להכיר

זו השנה של ווטסאפ: אפליקציית המסרים הפופולרית בעולם עברה כמה עדכונים משמעותיים. שלושה דברים שאתם חייבים להכיר בפלטפורמה

ווטסאפ, אפליקציית המסרים הפופולרית בעולם (צילום: ShutterStock) ווטסאפ, אפליקציית המסרים הפופולרית בעולם (צילום: ShutterStock)
איך לשלוח הודעה למספר שלא שמור באנשי הקשר שלכם, לייצר סטיקרים בעצמכם, להעביר את היסטוריית ההודעות שלכם מהאייפון לאנדרואיד ולהמשיך להתכתב דרך המחשב גם כשהסמארטפון כבוי: ווטסאפ, אפליקציית המסרים הפופולרית עברה מספר עדכונים משמעותיים בשנה האחרונה, שרובם ״הושאלו״ מהמתחרה, אפליקציית המסרים טלגרם. במשך שנים, שטלגרם מאפשרת להתחבר מכל מכשיר ושומרת את היסטוריית השיחות בענן ונראה שבווטסאפ, אפליקציה מבית פייסבוק, נשארו הרחק מאחור. בשנה האחרונה נראה כי מנסים להדביק את הפערים עם מספר פיצ׳רים חדשים. אספנו את כל העדכונים האחרונים, שאתם חייבים להכיר.

להתכתב בווטסאפ דרך המחשב גם כשהסמארטפון כבוי

כדי להמשיך להתכתב מהמחשב גם כשהסמארטפון כבוי, יש לעדכן את ווטסאפ לגרסה האחרונה. לאחר מכן, היכנסו להגדרות, ולחצו על "מכשירים מקושרים" או "Linked Devices". כעת, לחצו על Multi Device Beta, וכעת תצטרכו להצטרף לגרסת הניסיון של התכונה החדשה. אחרי שתאשרו, תוכלו לקשר מכשירים חדשים. יש לשים לב כי לא ניתן לקשר טאבלט וגם לא ניתן לקשר סמארטפון נוסף. תוכלו להמשיך לכתוב ולקבל הודעות מהמכשיר המשני עד 14 ימים ללא אינטרנט פעיל במכשיר הראשי, ולאחר מכן תצטרכו לחדש את החיבור לאינטרנט, כך שזה עדיין לא מושלם כמו טלגרם שמאפשרת להמשיך להתכתב מהמחשב או הטאבלט, גם כשאין חיבור לאינטרנט מעל ל-14 ימים. אך עדיין, מדובר בעדכון חשוב ובעיקר שימושי – שיכול לעזור ללא מעט משתמשים שעובדים במקום ללא קליטה, או כאלו שאיבדו את הסמארטפון ויוכלו להמשיך להתכתב דרך המחשב, כל עוד יחדשו את החיבור לאינטרנט עם המכשיר הראשי מדי 14 ימים. וכמובן שלא הכל מושלם, וישנה הגבלה במכשירי האייפון, שבמכשיר המשני (דפדפן או מחשב), לא תוכלו למחוק הודעות או שיחות. ההגבלה הנוספת היא כאמור שלא ניתן לקשר טאבלט או סמארטפון משני.

לשלוח הודעה למספר שלא נמצא באנשי הקשר

אחד הדברים המעצבנים ביותר בפלטפורמה, זה שהיא לא מאפשרת לשלוח הודעות למספרים שלא נמצאים באנשי הקשר, וכך למעשה,  חייבים להוסיף לאנשי הקשר כל מספר, גם אם מדובר בהודעה חד פעמית. אך מסתבר שיש דרך, והיא פשוטה יותר ממה שחשבתם. כדי לעשות זאת, תוכלו פשוט להשתמש בתבנית הבאה: https://wa.me/phonenumber. העתיקו את הכתובת הבאה לשורת הכתובות בדפדפן, ושנו את ״phonenumber״ למספר הטלפון עם קידומת. כך לדוגמה https://wa.me/972541231234 לחצו על טען את הדף, ותקבלו הודעה שתאפשר לכם לשלוח הודעה למספר שהזנתם דרך הווטסאפ. שימו לב להוסיף את הקידומת ״972״ ולהוריד את ה-״0״ מתחילת מספר הטלפון.

להפוך תמונה לסטיקר בכמה לחיצות כפתור

האימוג׳ים הפכו לכלי תקשורת חדש שמחליף מילים, אך מיד אחרי האימוג׳יז, מגיעים הסטיקרים בווטסאפ.  האימוג׳יז מעט מוגבלים, ולמרות שניתן למצוא רשימה רחבה של אימוג׳יז שמתארים רגשות ומצבים, הם לא תמיד קולעים למה שאנחנו מנסים להעביר. במיוחד בשביל זה, ווטסאפ שחררה את הסטיקרים, מדבקות ייחודיות שניתן להכין ללא הגבלה ובכל צורה שהיא. כדי לייצר סטיקרים יש להשתמש בתוכנות חיצוניות ולפעמים מדובר במשימה מורכבת, אך נראה שהמפתחים רוצים שכל אחד יוכל לעשות זאת. לאחרונה החברה שחררה עדכון לממשק האינטרנטי בכתובת web.whatsapp.com, ובו ניתן לייצר סטיקרים בכמה לחיצות פשוטות.   כל מה שצריך לעשות זה להתחבר לממשק הדפדפן, לבחור במדבקה, ולאחר מכן את התמונה שאותה תרצו להפוך לסטיקר. במסך החדש תצטרכו לבחור את גודל התמונה ולבצע עריכות פשוטות כמו סיבוב וחיתוך התמונה, הוספת טקסט ועוד. ברגע שתסיימו את העריכה, התמונה תהפוך לסטיקר ותוכלו לשלוח אותו לחברים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: