אא

טסים לאיטליה? חמישה מתחמי אאוטלטס המעצבים הנחשבים ביותר שלא תרצו לפספס

רומא, מילאנו, ונציה, פירנצה או נאפולי ? קבלו את חמשת מתחמי המעצבים האיטלקיים החמים ביותר, בהם תוכלו לחסוך עד 70% על למעלה מ-300 מותגים איטלקיים ובינלאומיים במהלך יולי ואוגוסט ובנוסף גם שובר הנחה מיוחד לקוראי פספורטניוז. בשיתוף McArthurGlen

אאוטלט המעצבים  Barberino שליד פירנציה. צילום: McArthurGlen אאוטלט המעצבים Barberino שליד פירנציה. צילום: McArthurGlen
טסים לרומא, מילאנו, ונציה, פירנצה או נאפולי? חזרו הביתה עם בגדי המעצבים האיטלקיים המבוקשים ביותר וזיכרונות ממסע קניות חלומי. באאוטלטי המעצבים של McArthurGlen תוכלו לרכוש פריטי מעצבים במחירים מוזלים בכל ימות השנה. בנוסף לכך, הקפידו לנצל את מבצעי הקיץ, שבעזרתם תוכלו לחסוך עד 70% על למעלה מ-300 מותגים איטלקיים ובינלאומיים במהלך יולי ואוגוסט. בסיום מסע הקניות, תוכלו למלא טופס החזר מס לפני היציאה מהאאוטלט, ולחסוך עוד 10-15% הנחה ממחיר הרכישה. משתלם לקנות בגדי מעצבים באיטליה! איטליה היא מדינה שחיה ונושמת אמנות. ניתן לראות את אורח החיים האמנותי של איטליה לא רק במוזיאונים וביצירות האמנות שלה, אלא גם בפעילויות הפנאי שלה. האיטלקים והאיטלקיות אוהבים לבשל אוכל טעים, לבקר באתרי טבע עוצרי נשימה ולהתלבש בצורה האלגנטית ביותר. ובעניין אופנה, אניני טעם יודעים שהמקומות הטובים ביותר לקנות פריטי מעצבים הם חנויות המעצבים של מקארתורגלן. חמישה ממרכזי המעצבים ממוקמים ליד הערים האיטלקיות המתויירות ביותר - מילאנו, ונציה, פירנצה, רומא ונאפולי. כשתגיעו לאאוטלט המעצבים הנבחר, תופתעו לגלות שלא מדובר בקניון אפרורי רגיל. בוטיקי המעצבים האיטלקיים מתפארים ברחבות אלגנטיות באוויר הפתוח, ארכיטקטורה מדהימה, פסלים של אמנים עכשוויים ואווירה איטלקית תוססת. כאן תמצאו את מיטב מותגי המעצבים האיטלקיים והבינלאומיים, כולל גוצ'י, ולנטינו, פנדי, פולו ראלף לורן, Zegna ו-Loro Piana. תוכלו ליהנות מאינטרנט אלחוטי מהיר בחינם בכל בוטיק אאוטלט, לאכול במסעדות ובתי קפה שונים ולמצוא מגוון מתקני שעשועים לילדים, מרכז שירות וחניה חינם. האאוטלטים נגישים באוטובוסי הסעות ייעודיים מכל אחת מחמש הערים.
קבלו את המירב מהקניות שלכם: לחצו כאן כדי לקבל כרטיס הנחה של 10% לפני הטיול הבא שלכם לאיטליה (תקף עד סוף 2022).

אלו הם יעדי הקניות שלכם לקיץ הקרוב:

אאוטלט המעצבים Castel Romano שליד רומא. צילום: McArthurGlen

1. כל הדרכים מובילות אל Castel Romano, אאוטלט המעצבים האחד והיחיד ברומא

במרחק של חצי שעה נסיעה ממרכז העיר, רומא מתגאה באאוטלט שמאגד את כל מעצבי ההוט קוטור האיטלקיים המובילים - כולל ארמני, ולנטינו, Missoni, Ermenegildo Zegna, ו-Salvatore Ferragamo. זהו אאוטלט המעצבים היחיד ברומא, והוא מציע חווית קניות נהדרת לבגדים מחויטים איטלקיים תוצרת איטליה. אאוטלט המעצבים קאסטל רומנו כולל מגרש משחקים לילדים ופארק כלבים, וכמו בכל שאר המרכזים, הוא נגיש לכיסאות גלגלים.

אאוטלט המעצבים Serravalle שליד מילאנו. צילום: McArthurGlen

2. אאוטלט המעצבים Serravalle - למשפיעניות האופנה במילאנו

במרחק של שעה נסיעה בלבד מבירת האופנה האיטלקית, תמצאו את האאוטלט הגדול באירופה: אאוטלט המעצבים Serravalle שכולל למעלה מ-300 מותגים, בו תמצאו את מיטב המותגים האיטלקיים לצד מותגים בינלאומיים. אאוטלט המעצבים כולל בוטיקים של גוצ'י, פנדי, בלנסיאגה, אוף-ווייט, לורו פיאנה, בריוני, ג'ימי צ'ו, פראדה וג'יבנשי - על מנת שתוכלו להתלבש כמו המקומיים, במחיר מדהים.

אאוטלט המעצבים Noventa di Piave שליד ונציה. צילום: McArthurGlen

3. אאוטלט המעצבים Noventa di Piave - לשטים בתעלות ונציה

אאוטלט מעצבים זה אולי לא נגיש באמצעות גונדולה, אך נסיעה קצרה של 40 דקות מוונציה תאפשר לכם ליהנות מחוויית קניות שנמשכת יום שלם. כאן תמצאו בוטיקים של מותגים מובילים, כולל Bottega Veneta, Marni, Burberry, Fendi, Boss, Versace, Coach וג'יל סנדר. במהלך הביקור באאוטלט המעצבים Noventa di Piave, תוכלו לרכוש את הלבוש המושלם לבילוי באחת הערים הרומנטיות בעולם.

אאוטלט המעצבים Barberino שליד פירנציה. צילום: McArthurGlen

4. אאוטלט המעצבים Barberino - לאחר יום של סיורים בפירנצה

כעבור 30 דקות נסיעה בלבד מפירנצה, תמצאו את עצמכם באאוטלט המעצבים Barberino שממוקם באזור הכפרי של טוסקנה. באאוטלט המעצבים הזה תוכלו לרכוש בהנחה משמעותית פריטים של פולו ראלף לורן, קארל לגרפלד, לואיזה ספגנולי, פינקו, דולצ'ה וגבאנה ו-Furla, בין שאר המותגים האיטלקיים המקומיים האיכותיים שיגרמו לכם לבלוט בכל קבוצת חברים. לאחר הקניות תיהנו מאפריטיף מרענן ותנו לרגליים שלכם לנוח, בישיבה רגועה לצד הנהר הזורם ממש דרך מתחם אאוטלט המעצבים.

אאוטלט המעצבים La Reggia שליד נאפולי. צילום: McArthurGlen

5. אאוטלט המעצבים La Reggia - לתיירים הסקרנים של נאפולי

סיימו חופשה של בטן גב בחוף אלמפי וסיור מרתק בפומפיי ביום שיוקדש כולו למציאת בגדי חלומותיכם. באאוטלט המעצבים La Reggia תוכלו למצוא מעצבים שמפארים את מסורת החייטות הנפוליטנית המוקפדת, וביניהם את Eddy Monetti ו-Gianni Ragusa, כמו גם בתי אופנה אחרים כמו אלברטה פראטי, רוברטו קוואלי, Elisabetta Franchi , טומי הילפיגר ו Coccinel-הקפידו לסיים את מסע הקניות שלכם עם משולש פיצה נפוליטנית מפורסמת, בעלת בצק פריך וקליל עם שכבה עבה של רוטב עגבניות טעים מעל.

פסלים של אמנים איטלקיים עכשוויים באאוטלט המעצבים Castel Romano שליד רומא. צילום: McArthurGlen

קבלו את המירב מהקניות שלכם: לחצו כאן כדי לקבל כרטיס הנחה של 10% לפני הטיול הבא שלכם לאיטליה (תקף עד סוף 2022).

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםאיטליהתוכן פרסומי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: