אא

מתקמבקת: ספינות קרוז של MSC ישובו לעגון בישראל

מתי? בעונת החורף 2019-2020. איזה אניות? ליריקה, אופרה ומגניפיקה. טלי נוי, מנהלת Msc Cruises ישראל: "דווקא בעונת החורף, הפחות מתויירת, יגיעו לישראל עשרות אלפי תיירים דרך הקרוזים שלנו. בשורה גדולה לענף התיירות"

|ה-opera תעגון בישראל. צילום: יחצ msc| |ה-opera תעגון בישראל. צילום: יחצ msc|
חברת הקרוזים האיטלקית Msc Cruises עושה קאמבק לישראל, ובגדול: החברה הודיעה כי בעונת החורף 2019-2020 אניותיה, שעגנו בעבר בישראל, ישובו לעגון בנמל חיפה במסגרת מסלולי החורף שלה בים התיכון. לא בכדי החליטה כך. ישראל היא יעד המשלב היסטוריה מרתקת, קולינריה ים-תיכונית נהדרת, אוצרות טבע (ים המלח) וכמובן, מקומות בעלי חשיבות עליונה לשלוש הדתות המושכים אליהם תיירים רבים. על פי ההערכות, עכשיו, שישראל נכנסת למפת השיוטים של msc, כ-30 אלף תיירים צפויים להגיע לישראל עם 3 אניות החברה שתעגונה בנמל חיפה כחלק ממסלולי חורף שיחלו מנובמבר 2019 ועד לסוף מרץ 2020. המסלולים הם בני 12-13 ימים עם האניות: ליריקה, אופרה ומגניפיקה.  
perapera
ה-opera תעגון בישראל. צילום: יחצ msc הליריקה, שתחל את השיוט בוונציה, תעבור בבארי, הרקליון, חיפה (עם שהיית לילה), לימסול, רודוס, דוברובניק ותסיים בוונציה. אניות המגניפיקה והאופרה תצאנה מגנואה שבאיטליה למסלולן שיכלול גם את איי יוון וישראל. זאת ועוד, החברה החליטה כי בערב השנה החדשה תכלול החברה מסלול ארוך בן 13 ימים כולל יומיים בישראל. לדברי טלי נוי, מנכ"לית Msc Cruises ישראל, "הבחירה לשלב את ישראל במסלול החורף של 3 מאניות הקרוז של MSC מעידה על מיצובה כאחת מהמדינות בעלות פוטנציאל משיכה תיירותי גבוה. גורמי תיירות מובילים בעולם המליצו על הבחירה בישראל על פני מדינות אחרות, כיעד אטרקטיבי המשלב היסטוריה מרתקת, קולינריה ים תיכונית, ארכיטקטורה ייחודית ומקומות בעלי חשיבות עבור שלושת הדתות. תיירים מכל העולם נמשכים אל היופי והייחוד של ישראל. להערכתנו, ההחלטה תביא לגידול משמעותי בהיקף התיירים שיבקרו כאן בחורף הבא - כ-30 אלף תיירים". "בשורה לענף" טלי נוי, מנהלת msc ישראל. צילום יחצ        

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםמבזקיםMSC CRUISES ישראלטלי נוי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: