אא

נהורה טורס משיקה לוגו חדש

סוכנות הנסיעות "נהורה טורס", מקבוצת "אופקים", משיקה לוגו חדש במסגרת מהלך מיתוג מחדש. הלוגו עוצב בהשראת טביעת אצבע, כי לשקף את היחס האישי ללקוחות

Shutterstock Shutterstock
"נהורה טורס", המשמשת סוכנות נסיעות למעלה מ-30 שנה ומפעילה סניף מרכזי באשקלון, החליפה בעלים בסוף 2015 וכעת נמצאת בבעלות מלאה של "פלייאיסט" מקבוצת "אופקים". מנהורה טורס נמסר כי הלוגו החדש, עוצב בהשראת טביעת אצבע, בכדי לשקף את הבידול של הסוכנות ביחס לסוכנויות אחרות, המתבטא במקצועיות וביחס האישי, תוך התאמת מסלול החופשה לפי צרכי הלקוח.

הסניף, הממוקם בסמוך לבית העירייה באשקלון, עבר לפני שנה שיפוץ מקיף, הכולל הגדלת מספר העמדות למכירה ולשירות לקוחות וכמו כן, בוצעו השקעות רבות לשיפור הטכנולוגיות, כולל הטמעת מערכת CRM, העלאת אתר אינטרנט חדש ומונגש, והרחבת הפעילות הסיטונאית והקמעונאית לארה"ב והקריביים, לצד העמקת הידע והמומחיות בפעילות לתאילנד. מנהלת "נהורה טורס", קארין פרץ, מסבירה את העומד מאחורי המהלך: "המותג נהורה טורס הוא מותג וותיק שמושתת על בסיס רחב של לקוחות נאמנים החוזרים אלינו שוב ושוב בזכות השירות המצוין. לכן, היה לנו חשוב שהלוגו החדש ישקף ערכים של מקצועיות ויחס אישי, שהם ה- DNA שלנו. אני מאוד שמחה על התוצאה ובטוחה שהקהל שלנו מרגיש את רוח הדברים גם בעשייה שלנו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותמבזקיםנהורה טורס

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: