אא

טסים לברצלונה? צפו כמה זמן המתינו הבוקר נוסעים בשדה"ת

נוסעים מישראל ומרחבי בעולם אשר נחתו בברצלונה היום (שני) בבוקר, ציפתה המתנה של שעתיים בביקורת הגבולות בשדה התעופה אל פראט. צפו בסרטון

שדה התעופה בברצלונה. צילום shutterstock שדה התעופה בברצלונה. צילום shutterstock
הנוסעים אשר נחתו מישראל בברצלונה נאלצו להמתין כשעתיים ארוכות בהמתנה לביקורת הגבולות בשדה התעופה, יחד עם נוסעים נוספים מרחבי העולם אשר פוקדים גם הם את עיר הבירה הקטלונית בחודשי הקיץ. צפו בתור הארוך בשדה התעופה אל פראט:

התיירות ההמונית בברצלונה אשר גרמה לעלייה משמעותית של מחירי השכירות והנכסים בעיר ומשפיעה מאד על יוקר המחיה בכל התחומים. במשאל, שנערך בברצלונה , ציינו התושבים, כי בעיית האבטלה היא רק משנית והבעיה העיקרית היא התיירות הגואה. ראשת העיר, אדה קולאו, אשר נבחרה לתפקיד ב-2015 והבטיחה לטפל בנזקים, שגורמת התיירות לעיר ותושביה. היא התריעה, כי ברצלונה עלולה להפוך למעין ונציה, עיר שהפופולאריות התיירותית מזיקה לה. מאז שנכנסה לתפקידה, הפעילה ראשת העיר מספר אמצעים נגד התיירות ובינהם גם הגבלת הכניסה לשוק בוקרייה בשעות עמוסות. כמו כן, הטילה קנסות כבדים של 850 אלף אירו על אתרי האירוח Airbnb ו- HomeAway, שפרסמו דירות לא מורשות. החוק האחרון, שחוקקה מועצת העיר, מתייחס לבתי המלון ונועד למנוע גידול במספר התיירים. החוק קובע, שאין לבנות מלונות חדשים או להרחיב את הקיימים במרכז העיר. גם מלונות מחוץ למרכז יצטרכו לקבל אישור מיוחד בתנאים נוקשים. כמו כן, לא יינתן אישור ורישוי לאף דירת אכסון חדשה בעיר.

כנסו לקרוא על תגבור כוחות הבטחון לקראת הקיץ בערים מרכזיות באירופה.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםברצלונה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: