אא

נוסעים מתמידים בבריטיש איירווייס? כדאי לכם לקרוא את זה

חברת התעופה הבריטית מוסיפה 50,000 מושבים במחלקת עסקים להזמנה בנקודות Avios לחברי מועדון הנוסע המתמיד. חברי המועדון יכולים גם להמיר את הנקודות שצברו לרכישת כרטיסי טיסה בחברות תעופה נוספות, הרשומות בברית Oneworld®

בריטיש איירווייס. צילום: יח"צ בריטיש איירווייס. צילום: יח"צ
חברת התעופה בריטיש איירווייס מוסיפה 50,000 כרטיסי בונוס לחברי מועדון הנוסע המתמיד (Executive Club) להזמנת כרטיסי טיסה במחלקת העסקים (Club World), או בשדרוג הכרטיס ממחלקת תיירים פלוס (World Traveller Plus). חברי מועדון Executive Club של בריטיש איירווייס יכולים להמיר את נקודות ה- Avios (מיילים) שנצברו לזכותם לרכישת כרטיסי טיסה בחברות תעופה נוספות, הרשומות בברית Oneworld®, לכל יעד מועדף. כמו כן, יוכלו חברי המועדון לנצל את ה-Avios למען שדרוג המושב ממחלקת תיירים פלוס (World Traveller Plus) אשר נרכש במזומן, למושב במחלקת העסקים (Club World). במחלקת העסקים של בריטיש ישנו מושב שהופך למיטה שטוחה לחלוטין, באורך של כ- 2 מטר, מערכת בידור הכוללת מסך מגע אישי גדול, תפריט ארוחות המוגש בסגנון "מסעדת גורמה בשחקים".

לחלופין, יכולים חברי Executive Club לבחור לנצל את נקודות ה-Avios לתשלום חלקי עבור כרטיס הטיסה ובכך להוזיל את עלותו, תוך המשך צבירת נקודות והטבות נוספות. מושבי הבונוס החדשים זמינים לטיסות ארוכות טווח של בריטיש איירווייס, בין התאריכים 16.12.18- 31.3.19, למגוון רחב של יעדים פופולריים במיוחד, כולל בקו מישראל ובטיסות מלונדון לארה"ב ולקנדה. הוספת מושבי הבונוס הינה חלק ממערך עצום של שיפור חווית הלקוח בחברת בריטיש איירווייס, בו הושקעו 4.5 מיליארד ליש"ט. רק השנה, השיקה חברת התעופה אפליקציה חדשה לחברי Executive Club, שדרגה את שירותי ההסעדה והתפריטים בכל מחלקות הנוסעים וחידשה את הטרקלינים שלה בשדות התעופה המובילים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםבריטיש איירווייס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: