אא

נורוויג'ן קרוז ליין תתקין מערכות טיהור אוויר חדשניות

המערכות, המיוצרות ע״י חברת אטמוס אייר, משמידות 99.92% מהנגיפים תוך 30 דקות בלבד. כמו כן, מנטרלות גם את נגיף הקורונה בתהליך טבעי ויותקנו בכל צי 28 הספינות של החברה

הושקה רק באחרונה - אניית ה-Encore של NCL. צילום יחצ ncl הושקה רק באחרונה - אניית ה-Encore של NCL. צילום יחצ ncl
חברת נורוויג'ן קרוז ליין אחזקות בע"מ (NCLH) מתקינה מערכות טיהור אוויר חדשניות של חברת אטמוס-אייר (AtmosAir) לנטרול נגיף הקורונה. מערכות מטהרי האוויר יותקנו בכל צי 28 הספינות של החברה, בשלושת החברות הבנות: נורוויג'ן קרוז ליין (Norwegian Cruise Line), אושיאנייה קרוזס (Oceania Cruises) וריג'נט סבן סיז (Regent Seven Seas Cruiseis). מערכות טיהור האוויר החדשות של חברת אטמוס-אייר מונעות מטכנולוגיה המבצעת יינון דו-קוטבי באוויר ועל גבי משטחים, ומנטרלות את נגיף הקורונה בתהליך טבעי ללא כימיקלים מזיקים, פליטת קרינה ותוצרי לוואי נוספים. אחד היתרונות הבולטים ביינון הדו-קוטבי הוא שהוא מאפשר טיהור אוויר בתוך החלל הרצוי, תוך טיפול בנפח אוויר גדול יותר, ללא צורך בסינון מקדים של האוויר. בדיקות שבוצעו על ידי "מעבדת מיקרוכם" (Microchem Laboratory), אחת המעבדות החדשניות בעולם בבדיקת מוצרי חיטוי המטפלים במוצרים הנשלחים לאישורי ה- EPA וה- FDA, אישרו כי נוכחותו של נגיף הקורונה הופחת ב- 99.92% תוך 30 דקות בלבד מרגע הפעלת מערכת טיהור האוויר של חברת אטמוס-אייר.
מערכת טיהור האוויר החדשנית של אטמוס-איירמערכת טיהור האוויר החדשנית של אטמוס-אייר
אינפו-גרפיקה להמחשת דרך הפעולה של מערכת טיהור האוויר החדשנית של חברת אטמוס-אייר. קרדיט: יח"צ NCLH ״למרות שלא ניתן לבטל לחלוטין את הסיכונים הקשורים בחשיפה לנגיף הקורונה, טכנולוגיית מסנני האוויר החדשנית של חברת אטמוס-אייר היא אחת מן ההשקעות הרבות שהחברה מבצעת בכדי לשפר את פרוטוקולי הבריאות והבטיחות המחמירים שלה." אמר רובין לינדזי, סגן נשיא בכיר לתפעול כלי השיט נורוויג'ן קרוז ליין אחזקות בע"מ. "אנו עובדים בשקידה על האסטרטגיה הרב שכבתית שלנו לבריאות ובטיחות כולם וטכנולוגיית היינון הדו-קוטבית הטבעית והמוכחת של חברת אטמוס-אייר תוסיף שכבת הגנה משמעותית לספינותינו." "אנו גאים להיות שותפים עם נורוויג'ן קרוז ליין אחזקות בע"מ על מנת להפוך את צי כל הספינות שלהם לבטוח יותר עבור אורחיהם ואנשי הצוות", אמר סטיב לוין, נשיא ומנכ"ל חברת אטמוס-אייר. "על מנת להחזיר את כל הצוות לעבודה וליהנות שוב מקרוזים ללא דאגות, אנשים צריכים לדעת שהחללים בהם הם נמצאים נקיים מהנגיף. אטמוס-אייר מוסיפה שכבת הגנה משמעותית, ומעניקה לאנשים אמון באוויר אותו הם נושמים. אנו מצפים לראות את כל צי הספינות של NCLH חוזר שוב לים הפתוח."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםמבזקיםNCLנורווג'יאן קרוז ליין

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: