אא

נורוויג'ן קרוז ליין חושפת את סדרת ספינות הקרוז החדשה של החברה - נורוויג׳אן "פרימה"

ענקית הקרוזים משיקה ספינה חדשנית, מתקדמת והכי מרווחת בעולם הקרוזים. על הסיפון: חדרים יוקרתיים, בריכת אינסוף, טיילת אוקיינוס, גשרים ושבילים מזכוכית, מרפסת שמש ענקית, קולינריה רחבה ואפילו גן פסלים ייחודי שעוצב ע״י אמנים מפורסמים

Norwegian Prima. צילום: יח״צ Norwegian Prima. צילום: יח״צ
ענקית הקרוזים נורוויג'ן קרוז ליין, פתחה היום (רביעי) למכירה הפלגות ראשונות באחת מתוך סדרת שש הספינות החדשות "פרימה", הראשונה שמושקת מטעם החברה מזה כמעט 10 שנים. עם הפלגות ראשונות בקיץ 2022, נורוויג'ן פרימה, הראשונה מבין שש הספינות, תהיה באורך של 295 מטרים ובמשקל של 142,500 טון, ותוכל להכיל כ- 3,215 אורחים. הספינה החדשה מהווה צעד משמעותי עבור החברה ועתידה להציע ללקוחותיה מגוון מסלולים רחב יותר על גבי סיפון ייחודי, בעל עיצוב יוצא דופן המציג חידושים רבים.
Norwegian PrimaNorwegian Prima
Norwegian Prima. צילום: יח״צ "למרות שלא הפלגנו יותר משנה, מעולם לא הפסקנו לעבוד ולייצר חדשנות, מעולם לא לחצנו על כפתור העצור" אמר הארי סומר, נשיא ומנכ"ל חברת נורוויג'ן קרוז ליין, "למעשה הכפלנו את ההשקעה שלנו במטרה לספק לאורחים חוויה בלתי נשכחת הרבה מעבר למצופה. לא רק שאנו מתחילים להפליג כבר ביולי, כעת אנו גאים ומתרגשים להכריז על תחילתו של פרק חדש ומלהיב עם השקתה של הסדרה החדשה שלא נראה כמותה והספינה הראשונה במסגרתה 'נורוויג'ן פרימה'". סומר הוסיף, "הסדרה החדשה מהווה ייצוג מושלם של התפתחות המותג שלנו ושילוב שני עמודי התווך המרכזיים של החברה, הפילוסופיה 'האורחים לפני הכל' ורוח החדשנות שלנו. נורוויג'ן פרימה מייצגת את כל מה שאורחינו אוהבים בחברה ואף מעלה את הרף גבוה יותר, היא באמת מעמידה את האורחים בראש סדר העדיפויות". נורוויג'ן פרימה תציע את מרחבי הסיפון הגדולים ביותר מבין כל ספינות התענוגות בתעשיית הקרוזים ותכלול את המגוון הגדול ביותר של קטגוריות סוויטות, עם 13 קטגוריות זמינות שונות. כמו כן, תציע מגוון רחב של חדרי אורחים עם נוף לים ולסיפון. בנוסף, הספינה תציע את מתחם הסיפון החיצוני הרחב ביותר כולל מרחבי בריכה גדולים יותר ומספר בריכות אינסוף, אשר לראשונה יהיו ממוקמות בשני צדי הספינה, הכי קרוב שאפשר לאוקיינוס, זאת לצד שבילי גשר הזכוכית הצמודים, אשר ייתנו לאורחים הרגשה שהם הולכים ישירות על המים שמתחת. גם חצר המתחם הוסבה למרפסת שמש ענקית אשר תספק תצפית ישירה על כל הנופים המרהיבים שבדרך.
Norwegian PrimaNorwegian Prima
Norwegian Prima. צילום: יח״צ בתחום הקולינריה, בנתה נורוויג'ן קרוז ליין סיפון חיצוני רחב הפונה לים ומציע מגוון רחב של אפשרויות הסעדה ומכונה "שדרת האוקיינוס". המתחם, בגודל של כ-4000 מטרים רבועים, ממוקם בקומה השמינית, מקיף את הסיפון כולו ומאפשר לאורחים ללכת לצד האוקיינוס והנופים המרהיבים של החופים. הוא יכלול לראשונה שוק אוכל פתוח עם מגוון מאכלים מתרבויות שונות ברחבי העולם, חדר אוכל ייחודי שיכלול מתחם ישיבה פנימי וחיצוני, ומגוון מסעדות חדשניות ומעוצבות, זאת בנוסף לשאר מתחמי המסעדות הנמצאים בספינה. הספינה אשר נבנתה במרגרה, איטליה, על ידי חברת עיצוב הספינות האיטלקית, פינקנטיירי, מעוטרת ביצירות אמנות שעוצבו על ידי אמן הגרפיטי האיטלקי מנואל די ריטה, הידוע בכינויו "פיטה". לראשונה מבין ספינות החברה, אומנות הגרפיטי המרהיבה מופיעה גם על חלקה הקדמי של הספינה. בין האדריכלים אשר עיצבו את הספינה, ניתן למצוא אדריכלים ברמה עולמית כולל המעצב האיטלקי פיירו ליסוני ומספר משרדי עיצוב מובלים ביניהם חברת העיצוב הלונדונית SMC design החברה השוודית Tillberg Design of Sweden והחברה firms Rockwell Group. חברת העיצוב סטודיו דדו אשר ממוקמת במיאמי, עיצבה ותיכננה את המסעדות השונות ואת החללים הציבוריים לרווחת האורחים. כמו כן, על הסיפון יהיה גן פסלים, הכולל קיר אומנותי שיוצר על ידי האמן המפורסם דיוויד הארבור ושש יצירות אומנות נוספות אשר עוצבו על ידי האמן אלכסנדר קריוסיב מתוך מיתולוגיות עתיקות. שבעת הפסלים, שערכם נמדד במעל ל-2 מיליון דולר, הופכים את הגן לאטרקציית צילום אולטימטיבית עבור חובבי הצילום והרשתות החברתיות. "השם 'פרימה' שפירושו 'ראשון' באיטלקית, הוא התאמה טבעית למורשת שלנו של להיות תמיד הראשונים בתעשייה, ומחווה ראויה לשותפים שלנו בבניית הספינות באיטליה", ציין סומר. "אנו גאים מאוד לשתף פעולה עם חברת נורוויג'ן קרוז ליין בפיתוח של סדרת ספינות הקרוזים החדשה שלהם" אמר מנכ"ל מספנת פינקנטיירי, גיסאפה בונו, "נורוויג'ן פרימה מסמלת את התחלתו של שיתוף פעולה הפעולה בינינו, שיבוא לידי ביטוי בהשקתן של שש ספינות אשר נועדו להביא את חוויית האורח לרמה אחרת על ידי עיצוב מפואר, מדוייק ומרווח. בזמן שאנו מתאוששים מהמשבר העולמי, הודעה זו הינה סמל משמעותי לתקווה של ענף הקרוזים ועדות להיותה של מספנת פינקנטיירי, מספנה מובילה בתעשייה". הפלגות ראשונות על אחת מתוך סדרת שש הספינות החדשות, כבר זמינות למכירה עם מסלולים ייחודיים באירופה הצפונית, בריטניה, האיים הקריביים ואיי ברמודה.
Norwegian PrimaNorwegian Prima
Norwegian Prima. צילום: יח״צ

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםמבזקיםנורווג'יאן קרוז ליין

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: