אא

נושמים לרווחה: אושר תו סגול עדכני למלונות

קרש הצלה למלונאים: משרדי הבריאות והתיירות אישרו "תו סגול" חדש שיאפשר למלונות להמשיך לפעול: עד 35% תפוסה בחדרי אוכל, ארוחת בוקר עד 12:00, ארוחת ערב עד 22:00 ומשטרה לאורחים שלא יעטו מסכות. שר הבריאות: "נקפיד הקפדה יתירה שהכללים שקבענו יישמרו"

מלון נפטון אילת בזמן קורונה. צילום: ספיר פרץ זילברמן מלון נפטון אילת בזמן קורונה. צילום: ספיר פרץ זילברמן
מלחמתם של המלונאים נושאת פרי: הפשרה שהושגה אמש (ג') לפיה חדרי אוכל בבתי המלון יורשו להיות בתפוסה של עד 35% סועדים, מקבלת היום (ד') משנה תוקף. בהודעה משותפת שפרסמו בדקות אלה (ד') משרדי הבריאות והתיירות נאמר כי בעקבות עבודה מאומצת של צוותי משרד התיירות, התאחדות המלונות ומשרד הבריאות, ובהמשך להחלטת הממשלה, אושר סופית "תו סגול" מותאם המיועד לענף המלונאות בישראל. התו קובע שורה של הגבלות נוספות מעבר לאלו הקבועות בתו הסגול הרגיל, שמטרתן העיקרית היא שמירה על המשך פעילות הענף, לצד שמירה על בריאותם של האורחים ועובדי בתי המלון כאחד. שר הבריאות, יולי אדלשטיין: "ענף המלונאות חשוב מאוד למשק, כמו יתר הענפים. הבריאות חשובה לא פחות. לצד שמירה על ענף המלונאות, נקפיד הקפדה יתירה שהכללים שקבענו יישמרו. שמירה על ההנחיות חשובה למאבק בנגיף, ולא פחות מכך - חשובה למשק". שר התיירות, אסף זמיר אמר, "התו הסגול המותאם יאפשר לישראלים לקיים חופשות קיץ בבטחה ולענף המלונות להמשיל לפעול. צוות משרד התיירות וצוותי התאחדות המלונות עמלו בזהירות יתרה וביסודיות על מנת לייצר מתווה אחראי שיבטיח שמירה על בריאותם של העובדים והאורחים כאחד. נמשיך ולפעול כדי לייצר פתרונות שיאפשרו לאזרחי ישראל להמשיך ליהנות ולתמוך בתיירות הפנים בישראל ולהעניק רשת ביטחון לעובדי הענף".

מה כולל התו הסגול המעודכן?

1. ביצוע רישום אורחים בכניסה למלון וכן בכניסה לחדרי האוכל. 2. אכיפה קפדנית של חבישת מסיכה ברחבי המלון, לרבות חדרי אוכל, לובי וכיוצ"ב. 3. במידה ואורחים לא יענו להוראות צוות המלון - תוזמן משטרה/פיקוח עירוני. 4. מניעת כניסה של מי שאינו אורח המלון - שהייה במלון תתאפשר אך ורק לאורחי המלון. לא תתאפשר כניסה מבחוץ ומאבטחים יאכפו בכניסה. 5. הקפדה על הפרדה מקסימלית בין אורחים לעובדי המלון במהלך כל השהות, משלב הצ'ק אין ועד הצ'ק אאוט ולרבות בעת מתן השירות לאורחים. ניקוי החדרים יתבצע רק כשהם ריקים מאורחים. 6. סגירת ברים ומועדוני לילה לאלתר. 7. הגדלת המרחקים בין המשפחות הגרעיניות בלובי ובחדרי האוכל ל-2 מ'. 8. הרחבת שעות פעילות חדרי האוכל: ארוחות בוקר יתקיימו מהשעה 7:00 ועד השעה 12:00. ארוחות הערב מהשעה 18:00 ועד השעה 22:00. 9. הגבלת מספר הסועדים בחדר האוכל - עד 35% מהתפוסה המותרת (סעיף זה כפוף לאישור הממשלה). 10. הרחבת שטח ההושבה בזמני הארוחות - ההושבה תורחב גם לשטחי הפטיו והגינה. 11. הגברת האכיפה על חבישת מסיכות ושמירת מרחקים בתור מרחקים בתור לעמדות ההגשה בשעות הארוחות. אתמול פרסמה התאחדות המלונות את נתוני התחלואה במלונות לפיהם, מיום פתיחת המלונות ב-27 במאי (נפתחו כ-261 מתוך כ-430 מלונות) התארחו כ-288 אלף אורחים מתוכם חלו בקורונה כ-30 בני אדם. כלומר, 0.01% מהאורחים. במקביל, מתוך כ-15 אלף העובדים הישירים שחזרו לעבוד בבתי המלון חלו כ-35 עובדים - כלומר, 0.23%.

איך נראית ארוחת בוקר במלון נפטון באילת?

כפפות חד פעמיות לחיתוך לחם, חובת עטיית מסכות, מנות אישיות קטנות וסטיקרים ברצפה המורים על ריחוק של 2 מטר זה מזה. צפו בסרטון:

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםוידאומשבר הקורונהמלונותתו סגולמלון נפטון אילת

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: