אא

קייטרינג "דואט" זכה במכרז לאספקת כיבוד ואוכל לטרמינל החדש של פתאל בנתב"ג

הקייטרינג יספק מזון למבקרים בטרמינל הפרטי הראשון בישראל של רשת מלונות פתאל שעתיד להיפתח בשבוע הבא. הקייטרינג יספק שירותי כיבוד חלבי לאורך כל שעות היום לנוסעים ולאורחים. שני שיפרמן מנהלת טרמינל פתאל: "הקייטרינג הציג תפריט המשלב בהצלחה טכניקות מהמטבח הצרפתי והאיטלקי  עם מטבח ישראלי עכשווי וצעיר"

פתאל טרמינל -הדמיה. צילום: יח"צ פתאל טרמינל -הדמיה. צילום: יח"צ
 

קייטרינג "דואט" בבעלותן של מיכל לוי אלחלל וסוניה כהן, זכה במכרז של רשת מלונות פתאל ותספק שירותי כיבוד ואוכל לכלל משתמשי- FATTAL TERMINAL, הטרמינל הפרטי הראשון בישראל, שעתיד להיפתח בשבוע הבא בהשקעה של כ-18 מיליון שקלים.

בהתאם לתנאי המכרז יספק קייטרינג "דואט" שירותי כיבוד חלבי לאורך כל שעות היום למאות הנוסעים שעושים שימוש בטיסות פרטיות, אורחים רשמיים של משרדי הממשלה, אנשי עסקים, משלחות בינלאומיות, אומנים ונוסעי התעופה הרגילים, שיבקשו לשדרג את חווית היציאה והכניסה לארץ.

הקייטרינג אף יידרש לספק כיבוד לאירועים כגון ישיבות עבודה רבות משתתפים שיתקיימו בחדרים ייעודיים, אירועי חברה ומפגשי עיתונאים שיתקיימו במקום.

לדברי שני שיפרמן  מנהלת טרמינל פתאל, שמונתה לאחרונה לתפקיד, "קייטרינג דואט הציג תפריט חלבי מוקפד המשלב בהצלחה טכניקות מהמטבח הצרפתי והאיטלקי  עם מטבח ישראלי עכשווי וצעיר".

כל המנות שיוגשו בטרמינל העסקים החדש ייוצר בעבודת יד במטבח מאובזר שנבנה במקום בדגש על שימוש בחומרי גלם טריים, טעמים, ריחות וצבעים. בין המנות שיוגשו: מיני פרצל במילוי ארטישוק וברי פקאן, מיני פרנץ' טוסט חלה עם גבינת שמנת, אספרגוס וסלמון מעושן, סלט ירקות אנטי פסטי צרובים מוגשים עם גבינת עיזים צרובה, מגוון רחב של כריכים, בר עשיר של סלטים ושלל קינוחים מפנקים.

לדברי מיכל לוי אלחלל מנכל"ית משותפת קייטרינג דואט "אנו גאות ושמחות על הזכייה במכרז בסדר גודל משמעותי זה. הבחירה בנו מחזקת את האמון והמוניטין לה זוכה החברה הפועלת מזה 20 שנה". לוי-אלחלל הוסיפה, "אין לי כל ספק כי נצליח להציג לציבור הנוסעים שיפקדו את המקום את הקולינריה הישראלית במיטבה".

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץמבזקיםרשת מלונות פתאלדוד פתאלFATAL TERMINAL

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: