אא

נשארים בארץ: מה לעשות בצפת?

האם ההחלטה הדרמטית מאתמול לחייב בבידוד את כל השבים לישראל מחו"ל תגרום לכם להעדיף לטייל בארץ? אם תשובתכם היא כן, נמשיך להביא לכם כאן המלצות לטיולים ברחבי הארץ. והפעם, צפת. מה לעשות בעיר הקודש הצפונית? כל האירועים וההטבות לחודש מרץ

יקב צפת. צילום: עיריית צפת|מנהות תת-קרקעיות בצפת. צילום: דייב בנדר|סיורים בעיר העתיקה של צפת. צילום: עיריית צפת|עמק התכלת. צילום: אריאלה פרקש|לח יקב צפת. צילום: עיריית צפת|מנהות תת-קרקעיות בצפת. צילום: דייב בנדר|סיורים בעיר העתיקה של צפת. צילום: עיריית צפת|עמק התכלת. צילום: אריאלה פרקש|לח
סיורים מודרכים במנהרות תת-קרקעיות מהמאה ה-16: יתקיימו ביום שבת ללא תשלום בשעות 10:45 ו-15:15.
ZefatZefat
המנהרות התת-קרקעיות בצפת. צילום: דייב בנדר   פארק עמק התכלת: משתרע על שטח של 580 דונם עם מעיינות שופעים מים בעונה זו של השנה, בוסתנים, צמחייה פורחת, שבילי הליכה, מפל והכל מול נופו של הר מירון. יש גם איילים, יעלים, דישונים ועוד בעלי חיים. פתוח 7 ימים בשבוע והכניסה היא ללא תשלום.
ZefatZefat
עמק התכלת. צילום: אריאלה פרקש   סיורים מודרכים בעיר העתיקה: סיורים מודרכים להכרת העיר העתיקה וההיסטוריה המקומית עם עמותת רוח צפת ניתן להשתתף בסיורים ברחבי העיר העתיקה, בתי הכנסת, שדרת הגלריות וכו' עם הטבה של 20 אחוזי הנחה עד פסח.  
ZefatZefat
סיורים בעיר העתיקה של צפת. צילום: עיריית צפת  
ZefatZefat
סיורים בצפת. צילום: עיריית צפת   מרכז הקבלה של צפת: מציע מגוון פעילויות לרבות פעילות במרכז המבקרים, סדנאות, הרצאות ומייצגי אומנות עם הטבה של 15 אחוז הנחה לאורך כל חודש מרץ. לבנות ולהבנות: מציעים  סיורים מודרכים וסדנאות ב-20% הנחה וכן הטבה מיוחדת בהשכרת מתחמי הקמפוס / החאן הכחול של 15% הנחה לאורך חודש מרץ. "הבית בט"ו": ניתן ליהנות במקום ממופע אור קולי חוויתי המציג את ההיסטוריה של העיר צפת לאורך 3,000 שנה באמצעות טכנולוגיה שמנגישה את ההיסטוריה לכל המשפחה. 25 שקל בימי שישי לאורך חודש מרץ. בית אוצרות הסת"ם: מזמין לחוויה רוחנית המעניקה הצצה לעולמם של אוצרי הסת"ם - כתיבת ספרי תורה, מזוזות ותפילין. במהלך חודש מרץ 20 אחוזי הנחה. התערוכה הכללית: התערוכה הכללית שהוקמה לפני 52 שנים מרכזת יצירה ואומנות של 40 אומנים - ציירים, פסלים, צורפים וכדומה. במקום ניתן להתרשם ממגוון רחב של יצירה ולרכוש מהיצירות. בין המוצגים בתערוכה: פסל הברונזה יונתן דרמון, פסל עיסות הנייר מייק ליפ, הפסל ויקטור חלואני, הציירת לנה לאור, הצייר מוריס דהן, הציירת נינה הולצד ועוד. המקום פתוח 7 ימים בשבוע והכניסה חינם.

איפה לישון בצפת?

וילה גלילי: מציע זוג כרטיסים לאתר החרמון או טיפול ספא זוגי במשך 30 דקות במתנה למזמינים לילה בוילה גלילי באמצע שבוע (א'-ד') לאורך כל חודש מרץ. וילה אצולת אירופה - שערי צפת: לילה שלישי חינם למזמינים עד ל-20 במרץ.

איפה לאכול בצפת?

הפריקסה של זהבה, לחוח תימני עם גבינה צפתית, יקב אבוהב, יקב צפת, מחלבת גבינות קדוש, מחלבת גבינות המאירי, המסעדה של אסתר ויהונתן, מסעדת הארי 8, קפה בלה, סעודה בגן עדן, בית העוגות, מסעדת מוניטין, קפה בגדד ועוד.

 
ZefatZefat
לחוך צפתי. צילום: עיריית צפת  
ZefatZefat
מחלבת גבינות קדוש בצפת. צילום: עיריית צפת

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מטיילים בארץצפת

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: