אא

נשיא התאחדות המלונות לשעבר: "הנשיא המכהן לא פועל רק לטובת בתי המלון הגדולים"

לקראת הבחירות לנשיאות התאחדות בתי המלון שיתקיימו ביום רביעי הקרוב, אבי אלה, לשעבר נשיא ההתאחדות וכיום מנכ"ל ומבעלי רשת מלונות קיסר תומך בנשיא המכהן המתמודד לקדנציה נוספת: "פועל לטובת כלל המלונאים ולכן אני תומך בו"

אבי אלה מנכ"ל רשת מלונות קיסר פרמייר. צילום: יח"צ קיסר פרמייר אבי אלה מנכ"ל רשת מלונות קיסר פרמייר. צילום: יח"צ קיסר פרמייר
הבחירות לנשיאות התאחדות בתי המלון יתקיימו ביום רביעי הקרוב ומי שמצטרף לתמיכה באמיר חייק, הנשיא המכהן, המתמודד על קדנציה נוספת, הוא אבי אלה, נשיא התאחדות בתי המלון לשעבר וכיום מנכ"ל ומבעלי רשת מלונות קיסר. "אני חושב שאמיר עושה עבודה מאוד טובה, מקצועית ואחראית עם ראיה נכונה וחכמה לטובת כלל המלונאים ולכן אני תומך במועמדות שלו", אומר אלה. עוד לדבריו, "לי אישית ישנה זווית ראיה הנובעת מניסיוני כנשיא בתקופת משבר האינתיפאדה השנייה, ואני יודע כמה קשה לקבל החלטות שתרצנה את כולם". עוד לדברי אלה, "אני נמצא בקשר שוטף עם חייק. הוא פועל לטובת כלל המלונאים כולם. ממש לא רק לגדולים. חלק מההחלטות שהוא קיבל היו מאוד אמיצות, שיכלו פעם לפגוע בגדולים ופעם בקטנים. הוא רואה רק את התמונה כולה וקיבל את ההחלטות הנכונות לכן אני חושב שהוא צריך להמשיך להוביל את המלונאים בעוד קדנציה כנשיא ההתאחדות".
התאחדות בתי המלוןהתאחדות בתי המלון
אמיר חייק, נשיא התאחדות המלונות. צילום: מור אלוני מול חייק מתמודד לנשיאות ישי ברנע, יו"ר התאחדות המלונות בירושלים ומנכ"ל מלון יהודה בעיר, שנבחר לייצג את בתי המלון הקטנים, הבינוניים והעצמאיים.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםהתאחדות בתי המלון

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: