אא

נתקעתם עם כרטיס טיסה? smartair מציעה למכור אותו עבורכם בזירת יד 2 תמורת זיכוי

בעקבות משבר הקורונה וביטולי טיסות, smartair מקבוצת תלמה תיירות ונסיעות מציעה לכל המעוניינים להיפטר מכרטיסי טיסה שרכשו בחברות לואו קוסט בזירת יד 2 ייעודית שהקימה, וזאת בקיזוז דמי שינוי שם. למי זה באמת ישתלם?

"החלטנו לצאת במהלך שעשוי להקל ולו במקצת על המצב". ארז בוסו. צילום: רונן מחלב "החלטנו לצאת במהלך שעשוי להקל ולו במקצת על המצב". ארז בוסו. צילום: רונן מחלב
אם גם אתם נתקעתם עם כרטיס טיסה של חברת לואו קוסט שכידוע אינן מאפשרות ביטול/החזר כספי, חברת smartair מקבוצת תלמה תיירות ונסיעות מציעה לכל המעוניינים להיפטר מכרטיסי טיסה שרכשו בחברות לואו קוסט בזירת יד 2 ייעודית שהקימה, וזאת בקיזוז דמי שינוי שם. איך זה עובד? כל מי שמחזיק בכרטיס טיסה של חברת לואו קוסט מוזמן לשלוח את פרטי הטיסה ל-smartair והחברה תעלה עבורו את הטיסה למנוע החיפוש שלה ותנסה למכור אותו עבור הלקוח. ניתן לעלות כרטיסים לזירה עד 7 ימים לפני ההמראה. חשוב לציין כי ההחזר עבור כרטיס טיסה שיימכר יינתן אך ורק כזיכוי לרכישת טיסה/חבילה באתר סמארטאייר - תקף לשנתיים. בלי קשר, אם החברה הצליחה למכור את כרטיס הטיסה ואם לא, הלקוח יקבל זיכוי מיידי בגובה 50$ לרכישת כרטיס טיסה חדש באתר smartair. במידה וכרטיס הטיסה יימכר יקבל הלקוח את כספו וזאת בקיזוז דמי שינוי שם שנעים סביב ה-100 דולר. משמע, הדבר משתלם רק למי שמחזיקים בכרטיסי טיסה של 200 דולר ומעלה.

ארז בוסו, מנכ"ל smartair: "נוסעים מכל החברות שרכשו כרטיסי טיסה וחופשות בחברות לואו קוסט ונאלצים לבטלם או לשנות את תאריך הטיסה בשל הנחיות משרד הבריאות להימנע מטיסות עקב נגיף הקורונה, אינם מקבלים כל החזר כספי בשל תנאי הכרטיס בחברות הללו. אנחנו ב-smartair מבינים את זה ולכן החלטנו לצאת במהלך שעשוי להקל ולו במקצת על המצב. אנו מאפשרים ללקוח שעשה הזמנה בכל חברה שהיא לבוא אלינו ולקבל זיכוי של 50$ באופן מיידי לשימוש לצורך רכישה עתידית של טיסה / חבילה, כך שאותם נוסעים לא יפסידו את כל כספם בשל הביטול. מהרגע שפתחנו את זירת הטיסות יד שנייה קיבלנו עשרות פניות להעלאת טיסות שלקוחות נאלצו לבטל ולשלם עליהן דמי ביטול מלאים. אנו שמחים להציע שירות שיעזור להם לקבל פיצוי כלשהו על המצב".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםsmartairקורונהסמארטאייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: