אא

סאן דור: מבצע מיוחד ליעדים נבחרים באירופה החל מ-169 דולר

חברת התעופה מקבוצת אל על, יוצאת במבצע מחירים בין התאריכים 5 במרץ עד ה-10 במרץ. בין היעדים: זלצבורג, מלאגה, סלוניקי , קרקוב, דוברובניק. המחירי? החל מ-169$

צילום: סיון פרג'|||מלאגה. צילום: Shutterstock צילום: סיון פרג'|||מלאגה. צילום: Shutterstock
סאן דור, מקבוצת אל על, הודיעה על מבצע מכירות מיוחד למשך 6 ימים בלבד, בין התאריכים 5-10/03/19. במסגרת המבצע, יינתנו הנחות של עד 80$ לנוסע, לטיסה הלוך ושוב, עבור אלו שיקדימו להזמין טיסה לחודשי האביב והקיץ הקרובים. בין היעדים שבמבצע: טביליסי ואודסה הנמצאות מרחק כשעתיים וחצי טיסה, וגם יעדים רחוקים יותר - עד חמש שעות טיסה כמו מלאגה, חופשה של "בטן גב" ואוכל משובח כמו בסלוניקי, לצד טיולי טבע מרתקים בשילוב ספורט, כמו בזלצבורג ודוברובניק. מלאגה. צילום: Shutterstock כמו כן, סאן דור המפעילה טיסות גם ליעדים המשלבים ביקור באתרים מיוחדים, וקניות טובות, כגון קרקוב, העיר השנייה בגודלה בפולין והידועה כאחד ממרכזי המדע, התרבות והאמנות המשמעותיים, או כאמור  למלאגה, השוכנת על רצועת החוף קוסטה דל סול שבדרום ספרד ומציעה שילוב של חופים, וחיי לילה תוססים.
קרקובקרקוב
קרקוב, פולין. צילום: 123rf   יאיר ברבי, מנכ"ל סאן דור: "סאן דור משיקה היום  את תחילת העונה החמה ואת יעדיה החדשים במסגרת מבצע מכירה מוקדמת לתקופת האביב ולתחילת הקיץ. לקוחות שיתכננו את חופשתם מבעוד מועד ויזמינו כרטיסים במסגרת המבצע, ייהנו ממחירים מיוחדים לעונת הנסיעות שבפתח".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםהדיל החםסאן דוריאיר ברבי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: