אא

סאן דור: הושק הקו הישיר לזלצבורג - צפו בסרטון

טיסת הבכורה של סאן דור מנתב"ג לזלצבורג המריאה אתמול (ב'). פספורטTV הצטרף לטקס השקת הטיסה הישירה, במסגרתו אמר שגריר אוסטריה: "זלצבורג אינה רק עיר הולדתו של מוצרט, אלא גם אחת הערים היפות בעולם. נולדתי בזלצבורג, כך שאני יודע במה מדובר". וכמה יעלה לכם כרטיס טיסה?

מרטין וייס ויאיר ברבי. צילום: סיון פרג' מרטין וייס ויאיר ברבי. צילום: סיון פרג'

טיסת הבכורה של סאן דור מנתב"ג לזלצבורג שבאוסטריה המריאה אתמול (ב'). בטקס השקת הטיסה הישירה נכח גם מרטין וייס, שגריר אוסטריה בישראל, שאמר: "השקת הטיסות הישירות של סאן דור לזלצבורג היא יום חג. זלצבורג אינה רק עיר הולדתו של ולפגנג אמדאוס מוצרט, אלא גם אחת הערים היפות בעולם. נולדתי בזלצבורג, כך שאני יודע במה מדובר. אני מברך את סאן דור על פתיחת הקו, מאחל להצלחתו ומשוכנע שכך יהיה. מי ייתן ושתי הטיסות השבועיות, יהפכו במהרה לשלוש, ארבע וחמש טיסות שבועיות בעתיד הקרוב".

יאיר ברבי, מנכ"ל סאן דור, אמר בטקס: "אני מברך על פתיחת הקו החדש והפעלת טיסות ישירות לזלצבורג ומודה למר וייס, שגריר אוסטריה, שמכבד אותנו בהשתתפותו באירוע ההשקה ותמיכתו בפיתוח הקו בקרב הישראלים. אני מאמין ביעד זה, זוהי תוספת משמעותית עבור לקוחות ומשפחות המעוניינות לבקר ולנפוש בזלצבורגלנד וסביבתה ועבור תיירים שמבקשים לבקר בישראל. הוספת הטיסות בתקופת החורף מהווה ערך מוסף לחובבי ספורט החורף הפופולרי, סקי ויגדיל את היצע האפשרויות עבורם. אזור זלצבורג ידוע במגוון אתרי סקי והיתרון הוא בקרבת האתרים לנמל התעופה בזלצבורג. אני מאחל לכולנו הצלחה רבה".

צילום: סיון פרג'

 סאן דור תפעיל אל היעד שתי טיסות שבועיות במטוסי בואינג 737 בין התאריכים 3 ביוני ועד ה-24 באוקטובר 2019. המראה מנתב"ג בימי שני בשעה 14:30 ובחמישי בשעה 12:10 ונחיתה ביעד לאחר 3:50 שעות. טיסות החזור מזלצבורג ימריאו בימי שני בשעה 18:30 ובחמישי בשעה 16:05 וינחתו בנתב"ג לאחר 3:50 שעות. וכמה עולה כרטיס טיסה? בחודש יוני החל מ-269 דולר (במסגרת מבצע השקה) ובחודש יולי החל מ-399 דולר (בכפוף לזמינות).

בתוך כך, סאן דור משיקה טיסה ישירה לדוברובניק, שבקרואטיה. טיסה זו מצטרפת לטיסה הישירה לזאגרב אותה מפעילה סאן דור זה מכבר. בכך, תפעיל סאן דור טיסות לשני יעדים מרכזיים בקרואטיה. הטיסות ימריאו בימי שלישי, בין התאריכים 4.6-22.10.19. המראה מתל אביב בשעה 17:00 ומדוברובניק בשעה 20:30, זמן הטיסה כ-3:20 שעות. הטיסות יבוצעו במטוסי סאן דור ואל על, בשילוב מטוסים של חברת אייר אקספלור. יתכנו שינויים בדגם המטוס או בחברה המפעילה, בהתאם להחלטת החברה.

מתלבטים על זלצבורג? קבלו  5 סיבות מדוע כדאי לכם לשקול בכובד ראש לתת קפיצה  לעירו של מוצרט  
צילום: shutterstockצילום: shutterstock
צילום: shutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםסאן דוריאיר ברבימנכ"ל סאן דורשגריר אוסטריה בישראל

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: