אא

"ניצחון גדול למבוטחים שהיו מטופלים עד כה ע"י גורם לא מפוקח"

נשיא לשכת סוכני הביטוח ליאור רוזנפלד ברך על החלטת הממונה על שוק ההון והביטוח כי סוכני נסיעות לא יוכלו למכור יותר ביטוחי נסיעות לחו"ל החל מחודש מאי. "תחום ביטוח הנסיעות לחו"ל הוא לא מוצר מדף שאפשר למכור כמו סלולרי"

צילום: shutterstock צילום: shutterstock
סוכני הביטוח הגיבו בסיפוק רב על ההחלטה של הממונה על שוק ההון והביטוח כי סוכני הנסיעות לא יוכלו למכור ביטוחים לחו״ל החל מחודש מאי 2019. בלשכת סוכני הביטוח אומרים כי: ״בעקבות מאמצי שיכנוע בשבועות האחרונים של הנהגת לשכת סוכני הביטוח, הודיע הממונה על רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון ד"ר משה ברקת, כי חוזר "מעורבות גוף שאינו בעל רישיון בשיווק ומכירה של מוצר ביטוח שאינו ביטוח קבוצתי" (המתייחס, בין היתר, לביטוח נסיעות לחו"ל הנמכר בידי סוכני הנסיעות), ייכנס לתוקף ב-1 במאי 2019. משמעות החוזר הינה חיזוק לעמדת לשכת סוכני הביטוח לפיה רק רק בעלי רישיון סוכן ביטוח יוכלו למכור ביטוח נסיעות לחו״ל. בכך חזר בו הממונה מהמלצתו לדחות את יישום החוזר לשלהי חודש יולי 2019." ברקת קבע כי: "כי לאור שינוי הנסיבות הפוליטי וקביעת מועד הבחירות לחודש אפריל 2019, קיימת אי ודאות לגבי קידום הצעת החוק בכנסת הבאה. לאור זאת הוראות החוזר יכנסו לתוקף, אחרי תקופת היערכות קצרה, ביום 1 במאי 2019, וזאת על מנת לעמוד בהוראות חוק הפיקוח על הביטוח, ולהבטיח כי רק מי שהוא בעל רישיון יעסוק בתיווך לעניין ביטוח״.
ליאור רוזנפלד, נשיא לשכת סוכני הביטוח: "תחום ביטוח הנסיעות לחו"ל הוא לא מוצר מדף שאפשר למכור כמו סלולרי, אלא מוצר שדורש מיומנות, נסיון וידע. מדובר בניצחון גדול למבוטחים, שהיו מטופלים עד כה על ידי גורם לא מפוקח. ביטוח נסיעות לחו״ל מורכב מהיבטים מקצועיים קריטיים שצריכים להיות בידיהם של אנשים המתמחים בענף, סוכני הביטוח, שיודעים להתאים את הפוליסה לצרכיו של הנוסע ולסיכונים האפשריים הכרוכים בנסיעתו לחו"ל ולהגן על הציבור מפניהם".
כתבות הקשורות לנושא:

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותמבזקים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: