אא

סופ"ש סוער: עם פתיחת השמיים הישראלים הסתערו על הטיסות

אז נכון שהחגים כבר מאחורינו אבל הסרת המגבלות ופתיחת השמיים ביום ה' האחרון הביאה מאז להסתערות של הישראלים על טיסות וחבילות נופש מעבר לים. חברות תעופה וסוכנויות נסיעות מדווחות על ביקושים גדולים

נתב"ג. צילום: shutterstock נתב"ג. צילום: shutterstock

מאז הוסרו המגבלות והשמיים נפתחו לרווחה בחצות של יום חמישי האחרון, נרשמה הסתערות של הישראלים על כרטיסי טיסה וחבילות נופש בחו"ל. חברות התעופה וסוכנויות נסיעות מדווחות על ביקושים גדולים ביחס לחודשים האחרונים. הביקושים בעיקר לטיסות בסופ"שים אך יש הזמנות גם לטיסות באמצע השבוע.

בחברת ישראייר נרשם ביום חמישי היקף מכירות הדומה להיקף השיא של הקיץ. עיקר הביקושים הם לטיסות לבלגרד ויוון. גם בארקיע נרשמו ביקושים גדולים, גם כאן בעיקר לבלגרד שאיננה דורשת בדיקת קורונה לנכנסים לשטחה. בארקיע אף הגדילו את המטוס בקו זה למטוס האיירבוס. ביקוש נרשם גם בהזמנות לטיסות לסלוניקי, אתונה ורודוס.

בלגרדבלגרד
מבוקשת. בלגרד, סרביה. צילום: 123rf

גם בקבוצת אמסלם מדווחים על התעוררות גדולה מאוד החל מפתיחת נתב"ג ביום חמישי החולף ועל הצפת אתר החברה בהזמנות - הצפה של נצפתה מזה זמן רב והמשיכה לאורך כל הסופ"ש.

למרות שהחגים עברו, הערכה היא כי בתקופה הקרובה יהיה יחסית ביקוש לטיסות מבחינת הישראלים שאחרי תקופת הסגר וההגבלות רוצים קצת להתאוורר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםנתב"ג

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: