אא

סייבר חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם גוגל

עפ"י ההסכם, התקף ל-10 שנים, סייבר תעביר את תשתית המערכת הטכנולוגית לענן של גוגל ותשתמש בכלי ניתוח הנתונים של גוגל. גיא דולב, מנכ"ל סייבר בישראל: "החתימה תמקם את סייבר כאחד מגופי הטכנולוגיה המובילים בעולם"

צילום: 123rf צילום: 123rf
סייבר וגוגל חתמו על הסכם ל-10 שנים, במסגרתו תעביר סייבר את תשתית ה-IT שלה לשירות הענן של גוגל ותשתמש בכלי ניתוח הנתונים של גוגל כדי "לשפר את היכולות של מוצרינו הנוכחיים והעתידיים". תומאס קוריאן, מנכ"ל Google Cloud, אמר: "אנו מאמינים כי השותפות שלנו תעניק חוויות מותאמות אישית למטיילים, תחסוך זמן ותספק נוחות רבה יותר, ובסופו של דבר תעלה את הסטנדרט הכולל בענף הנסיעות". גיא דולב, מנכ"ל סייבר בישראל שנכח בהשקה של שתי חברות הענק שהתקיימה בדאלאס, סיפר לפספורטניוז: "החתימה על החוזה תמקם את סייבר לא רק כאחד הגופים התיירותיים המובילים בעולם אלא כאחד מגופי הטכנולוגיה המובילים בעולם ש"פועלים בענן" ותעזור לנו להגשים את חזון ה Sabre Personalization שבו כל לקוח יוכל לקבל דרך פלטפורמת ה SR360 שלנו טיול מדויק ומותאם אישית ביתר קלות ובמקצועיות רבה יותר".  
גיא דולב, מנכ"ל סייבר בישראלגיא דולב, מנכ"ל סייבר בישראל
גיא דולב, מנכ"ל סייבר בישראל. צילום: פספורטניוז   גם קבוצת לופטהנזה מתכננת לחבור לשירותי הענן של גוגל, ובשלב ראשון היא משתפת פעולה עם גוגל כדי לבנות פלטפורמת פעילות חדשה, שתסייע לקבוצת חברות התעופה לנהל טוב יותר מגוון פעילויות, כגון: תזמון צוותים, החלפת מטוסים ותחזוקתם, תרחישי פעילות במזג אוויר חריג והפרעות תפעוליות אחרות.  "שילוב הטכנולוגיה של הענן של גוגל עם המומחיות התפעולית של קבוצת לופטהנזה, יאפשר לנו, בין השאר, לזהות מראש חריגות טיסה אפשריות וליישם אמצעי נגד בשלב מוקדם", ציין דטלף קייזר, חבר מועצת המנהלים של לופטהנזה. עפ"י אתר BTN, קבוצת לופטהנזה מתכננת לבדוק את יעילות הפלטפורמה המשותפת החדשה בפעילות חברת סוויס השווייצרית.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםPassportech&BizסייברGoogle

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: