אא

סנורמה ESPRESSO על הבר

חברת תיירות השייט יזמה דרך חדשנית למפגשים עם יועצי תיירות וסוכני מכירות, במטרה להכשירם לעבודה על מערכת ההזמנות של החברה. אורי שנבל: "בדרך יצירתית זו מועברים המסרים בצורה המדויקת ביותר והיא מתיישרת עם התפיסה החדשנית של תאגיד השייט"

סנורמה במפגשים עם סוכני נסיעות אספרסו על הבר 2020. צילום: יח"צ סנורמה במפגשים עם סוכני נסיעות אספרסו על הבר 2020. צילום: יח"צ
סנורמה, נציגת המכירות של תאגיד השייט "רויאל קריביאן" בישראל יזמה דרך חדשנית למפגשים עם יועצי תיירות וסוכני מכירות מרחבי הארץ במטרה להכשירם לעבודה על מערכת ההזמנות של התאגיד ה-ESPRESSO. המפגשים ייערכו במתחמי עבודה יוקרתיים וטרנדיים דוגמת שרונה LABS, באווירה מיוחדת. התכנים יועברו על ידי מומחי השייט של סנורמה לכ-250  יועצי שייט וסוכני נסיעות החל מסוף ינואר ויותאמו לשתי רמות של הכרות עם המערכת: ESPRESSO Beginner (קורס מתחילים) ו-ESPRESSO Advanced (קורס מתקדמים). מטרת המהלך נבעה מהרצון להציע פתרונות מותאמים ועכשוויים לסוכני הנסיעות ובכך להקל על עבודתם ולאפשר להם לבצע את תהליך המכירה בקלות רבה יותר. בנוסף, יזכו סוכני הנסיעות להכיר את הפיצ'רים החדשים והמתקדמים של המערכת: אפשרויות להזמין עד 4 חדרים במקביל, אפשרויות חיפוש מתקדמות, אפשרות לבחור ממגוון ההטבות החודשיות ועוד המון כלים נוספים שישפרו את התהליך המכירה. אורי שנבל, מנכ"ל סנורמה: "בדרך יצירתית זו מועברים המסרים בצורה המדויקת ביותר והיא מתיישרת עם התפיסה החדשנית של תאגיד השייט. אנו מוקירים ומעריכים את פועלם של יועצי התיירות בישראל, ובעזרתם אנו רואים כי בעשור האחרון יש עלייה  בבחירה בחופשת שייט כ"חופשה האולטימטיבית".  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותמבזקיםסנורמה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: