אא

סתיו 2018: ניו-יורק ואמסטרדם הערים המבוקשות והיקרות

אתר ההזמנות טריווגו ניתח את הכניסות והחיפושים של לקוחותיו. על פי הנתונים, התייר רוצה לשהות בתפוח הגדול 5.4 לילות והוא מוכן להוציא 252 אירו ללילה. אלו עוד ערים ברשימה הנוצצת?

צילום: נטע גפני|אמסטרדם. צילום: פספורטניוז|הכי מבוקשת: ניו יורק. צילום: נטע גפני|צילום: נטע גפני צילום: נטע גפני|אמסטרדם. צילום: פספורטניוז|הכי מבוקשת: ניו יורק. צילום: נטע גפני|צילום: נטע גפני
אתר הזמנות טריווגו, מפרסם תחזית לביקושי תיירים בעונת הסתיו הקרובה (ספטמבר, אוקטובר, נובמבר). עונה זאת מבטיחה פחות צפיפות בהשוואה לקיץ עובדה המבטיחה גם מחירים נוחים יותר. החברה מבססת את תחזיתה על בסיס והחיפושים של לקוחות האתר. על בסיס מידע זה החברה צופה את יעדי התיירים, את מספר הלילות שיבקשו לשהות בהם ואת סכומי הכסף שיהיו התיירים הללו מוכנים להוציא. הכי מבוקשת: ניו יורק. צילום: נטע גפני העיר שבה התייר (שמחפש דרך אתר טריווגו), מוכן לשלם את המחיר היקר ביותר עבור שהות של לילה היא ניו-יורק.על פי התחקיר של טריווגו, תיירים רוצים לשהות בתפוח הגדול ל-5.4 לילות לפחות ומוכן להוציא 252 אירו ללילה. מן העבר האחר של האוקינוס מוליכה את הטבלה אמסטרדם, שם התיירים מעוניינים לשהות 3.2 לילות והם מוכנים לשלם מחיר של 193 אירו ללילה. מבוקשת ויקרה. אמסטרדם. צילום: פספורטניוז סידני שבאוסטרליה, ניצבת בהיבט המחיר במקום השלישי. על פי המחקר, התייר הממוצע חפץ לבלות בעיר שביבשת החמישית 3.4 ימים ומוכן לשלם 182 אירו ללילה. עונת הסתיו מאופיינת בחופשות קצרות יחסית, רבות מהן חופשות עירוניות. גם דבלין מפתה תיירים והללו מוכנים להוציא בבירת אירלנד 182 אירו ללילה אך הם רוצים לשהות בה רק 2.9 לילות. עיר מבוקשת נוספת הסוגרת את החמישיה הראשונה היא פריז כמובן. התיירים מוכנים להוציא בעיר האורות 169 אירו ללילה ולשהות בה 3.9 לילות בממוצע. במקום השלישי-סידני אוסטרליה, צילום 123rf עוד שתי ערים העוברות את סף 150 האירו הן לונדון (165 אירו ו-3.5 לילות) וציריך (167 אירו ו-3 לילות). לעומתן, סוצ'י עיר הנופש הרוסית שלחוף הים השחור מבוקשת בידי התיירים ל-8 לילות אך הם יהיו מוכנים לשלם רק 67 אירו ללילה. לונדון צילום 123rf יעדים אירופיים נוספים בסביבות מאה האירו: איסטנבול (80 אירו ו-5 לילות) קרקוב (90 אירו ו-3.4 לילות) בריסל בה התיירים מוכנים להוציא על בית מלון בבירה הבלגית 105 אירו ולשהות בה 3 לילות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: