אא

עוד מדינות ייכנסו לסגר כללי? רוסיה דווקא ממשיכה לפתוח את השמיים הבינלאומיים

המדינה הרביעית בעולם במספר הנדבקים בעולם. שפתחה את גבולותיה בהדרגה כבר בחודש אוגוסט, ממשיכה להרחיב את מערך הטיסות הבינלאומיות ותאפשר כניסת תיירים וטיסות אל ומ-4 מדינות נוספות

סנט פטרסבורג. צילום 123RF סנט פטרסבורג. צילום 123RF
לאחר שהפסיקה לפני כחצי שנה באופן מוחלט את כל הטיסות לחו”ל, למעט טיסות מטען ובחודש שעבר חידשה חלק ניכר מהטיסות הבינלאומיות, כולל טיסות למרבית אתרי הנופש של טורקיה, ובשבוע שעבר החל מה-11 בספטמבר גם לקהיר, המלדיבים ודובאי, רוסיה ממשיכה לפתוח את השמיים הבינלאומיים. סוכניות הידיעות ברוסיה מדווחות כי החל מה-27 בספטמבר, יפתחו השמיים לטיסות יוצאות ונכנסות אל ומ-דרום קוריאה (סיאול), ביילרוסיה (מינסק), קזחסטן (נור סולטאן) וקירגיסטאן (בישקק). 4 הקווים החדשים שכאמור יפעלו החל מה-27 בספטמבר, יהיו במתכונת של טיסה שבועית.

כזכור, רוסיה השעתה את כל טיסותיה הבינלאומית ב-27 חודש מרץ 2020, בעקבות משבר נגיף הקורונה, והחל מה-1 באוגוסט, החזירה טיסות יוצאות לבריטניה, טורקיה וטנזניה. הטיסות החלו לפעול משדות התעופה במוסקבה, סנט פטרסבורג ורוסטוב ללונדון, זנזיבר, איסטנבול ואנקרה.

החל מה-10 באוגוסט החלה רוסיה להפעיל טיסות גם לבודרום, אנטליה ודלמן שבטורקיה, יעדי נופש החביבים של אזרחי רוסיה. הטיסות לאתרי הנופש של טורקיה: אנטליה, בודרום ודלמן, חודשו לאחר שקשרי התעופה בין המדינות הופסקו מאז שרוסיה וטורקיה הטילו מגבלות על גבולותיהן בגלל התפשטות מגפת הקורונה. רוסיה, הינה המדינה הרביעית בעולם במספר הנדבקים בעולם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםרוסיהחדשות עולמיות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: