אא

עולים לירושלים: מלון ממילא ייפתח ב-1 ביולי. כמה עולה לילה?

מלון ממילא היוקרתי בירושלים ייפתח ב-1 ביולי. מנכ"לית המלון, אורלי כהן, לפספורטניוז: "אני מלאה אופטימיות ובטוחה שהקהל הישראלי ייבחר בנו בגלל המוצר והסטנדרט הגבוה". כמה יעלה לכם לילה זוגי באמצע שבוע?

רופ טופ במלון ממילא. צילום: יחצ מלון רופ טופ במלון ממילא. צילום: יחצ מלון
בתחילת החודש הבא, ב-1 ביולי, גם מלון ממילא שבבעלות קבוצת אלרוב ייפתח מחדש. המלון, שנסגר בחודש מארס בגלל הקורונה, ממוקם במרכז שדרות ממילא בירושלים, בואכה שער יפו. במלון 194 חדרים מתוכם 32 סוויטות, שתי מסעדות שף - happy fish ו-Rooftop, מתחם אקאשה הכולל חדר כושר, ספא, בריכת וואטסו וחמאם טורקי, שפע של שטחים ציבוריים פתוחים וגג עם תצפית לנופה המרהיב של ירושלים העתיקה. חדר הכושר ומסעדת happy fish נפתחו כבר לקהל הרחב.
מלון ממילאמלון ממילא
הרופ טופ של מלון ממילא. צילום: יח"צ מלון
מלון ממילאמלון ממילא
1,950 שקל ללילה לזוג באמצע שבוע. פטיו במלון ממילא. צילום: יח"צ המלון
מלון ממילאמלון ממילא
"חומרי חיטוי עם תקן אמריקאי". חדר רחצה במלון ממילא. צילום: יח"צ מלון "אני מלאה אופטימיות ובטוחה שהישראלים יבחרו בנו בגלל המוצר הייחודי והסטנדרט הגבוה והאיכותי. אני מאמינה שהקהל הישראלי שמכיר אותנו - יחזור אלינו", אומרת לפספורטניוז אורלי כהן, מנכ"לית מלון ממילא. עוד לדבריה, "מאז נפתח המלון לפני כעשור, הקפדנו לשמור על הנתח של הקהל הישראלי במלון: כ-20%. אני מאמינה שהישראלים ייבחרו בנו גם עכשיו ובמיוחד נוכח המחירים האטרקטיביים". כמה עולה לילה במלון ממילא? לקראת הפתיחה מוצעות ביולי 3 חבילות שונות במחיר של 1,950 שקל לזוג ללילה באמצע שבוע. החבילה הראשונה כוללת לינה זוגית וארוחת ערב במסעדת Rooftop; החבילה השנייה כוללת לינה זוגית, שני טיפולי ספא ומשקה במסעדת happy fish; והחבילה השלישית כוללת לינה זוגית וארוחת ערב במסעדת happy fish. לדברי כהן, מחיר החבילות משקף הנחה של כ-25% לעומת המחיר בתקופה המקבילה אשתקד. עוד לדבריה, בחודש אוגוסט יחלו במלון "סופי שבוע תרבות", במסגרתם אורחי המלון יוכלו ליהנות מהרצאה או מופע בנושא מסוים ולאחריו סיור באותו נושא.
מלון ממילאמלון ממילא
"מאמינה שהישראלים ייבחרו בנו שוב". אורלי כהן, מנכ"לית מלון ממילא. צילום: בנימין אדם וארז חיים לדברי כהן, מלון ממילא ייפתח בכפוף להנחיות משרד הבריאות. "ממילא מאז ומתמיד שמר על סטנדרט מאוד גבוה של שירות וניקיון שכמעט ולא קיימת בארץ. כמות החדרים שניתנת אצלנו לחדרן נמוכה מהממוצע המקובל בארץ. יש לנו מכבסה פרטית לטיפול בכל הטקסטיל. בחרנו בחומרי חיטוי הכי טובים עם תקנים אמריקאים. כל פריטי הדפוס בחדרי האירוח הם חד-פעמיים בתקופה הקרובה, בכל החדרים ובשטחים הציבוריים הוצבו עמדות חיטוי ידיים. אנחנו מחטאים את החדרים בין אורח לאורח תוך הקפדה על 48 שעות בין אורח לאורח". עוד לדברי כהן, גם עובדי המלון עברו הדרכה כיצד לנהוג בכפוף להנחיות ומונה ממונה קורונה במלון שתפקידו לאכוף את הכללים. "אם לא נשמור על הכללים גם כאזרחים וגם כנותני שירותי במלון, בסוף יקרה משהו לא טוב. חובה עלינו לשמור ולהקפיד".
מלון ממילאמלון ממילא
בריכת שחייה מקורה במלון ממילא. צילום: יח"צ מלון

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםמלון ממילאנופשים בישראל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: