אא

עושים סדר: כך תוכלו להיכנס לאחד מטרקליני העסקים בנתב״ג בטיסה הבאה

נמאס לכם לחכות באמצע הדיוטי פרי עד הטיסה? כיצד ניתן להיכנס לאחד הטרקלינים של דן, המלך דוד של אל על, טרקלין ארבל או טרקלין פתאל בטיסה הבאה שלכם מנתב״ג? בדקנו

טרקלין חדש לאל על בהית׳רו. צילום: דוברות אל על טרקלין חדש לאל על בהית׳רו. צילום: דוברות אל על

מי לא רוצה להעביר את הזמן שלו עד הטיסה באחד מטרקליני העסקים בנתב״ג?

הטרקלין מסמן סמל יוקרה, סמל סטטוס. ההבדל הזה בין מי שמחכה בדיוטי פרי, ונהנה מרעש המזרקה לבין מי שממתין בחדר סגור, אקסקלוסיבי שלמעטים יש גישה אליו.

טרקלין דן

בישראל ניתן למצוא מגוון מצומצם של טרקלינים, כשהראשונים והנגישים ביותר הם טרקליני העסקים של דן בטרמינל 3, הנמצאים בנתב״ג בזרועות B ו-C ומציעים למעט פינות ישיבה ואיטנטרנט חינמי, משקאות ואוכל די בסיסי. בהשוואה לטרקלינים אחרים בעולם, מדובר באחד מהטרקלינים המצומצמים. בעבר טרקלין דן היה פתוח למגוון רחב של אנשים, אך רגע לפני הקורונה, העומס הורגש היטב וחברות האשראי שהעניקו כניסה כמעט חינמית, נאלצו לצמצם אותה.

המלך דוד, ארבל ופתאל: הטרקלינים בנתב״ג 

על קצה המזלג, בנתב״ג ישנם עוד 3 טרקלינים: המלך דוד של אל על, ששמור ללקוחות היוקרה של אל על ולטסים בביזנס באל על, כך שאם אתם לא עונים על אחת מההגדרות - לא תוכלו להיכנס אליו גם לא בתשלום.

עוד ניתן למצוא שני טרקלינים נוספים: ארבל הממוקם בין אולם הטיסות הנכנסות לבין הטיסות היוצאות, שיסייע לכם לעבור את הבידוק והביטחון בישיבה כמעט מוחלטת כשלאחר מכן יסיעו אתכם לדיוטי פרי או לחילופין לגייט, וטרקלין פתאל, או יותר נכון - טרמינל פתאל. מדובר בטרמינל נפרד, צמוד לטרמינל 1, במהלכו תבצעו את כל סידורי הביטחון, צ׳ק אין וביקורת גבולות, כשאת הזמן תוכלו להעביר בישיבה בחדר פרטי או בחלל פתוח עם אוכל ויין. בסיום ההמתנה, תגיעו לשרוול המטוס ברכב יוקרתי. שני הטרקלינים הללו יעלו לכם החל מ-250 דולר ועד ל-400 דולר לאדם.

טרמינל פתאל. צילום: רגב כלףטרמינל פתאל. צילום: רגב כלף

אמריקן אקספרס: כניסה חינם ללקוחות היוקרה 

באמריקן אקספרס לקוחות היוקרה מסוג סנטוריון ופלטינום יכולים ליהנות מכניסה חינם לטרקלין דן בנמל התעופה בן גוריון. עוד מחזיקי כרטיס אמריקן אקספרס נהנים מגישה למגוון רחב של טרקלינים בעולם מבית אמריקן אקספרס. הטרקלינים מתהדרים במיתוג ״סנטוריון״ היוקרתי, וניתן למצוא בר משקאות חופשי, לעיתים מקלחות, פינות ישיבה ואוכל. טרקליני אמריקן אקספרס פועלים בהונג קונג, לונדון (היתרו, טרמינל 3), שטוקהולם, מומבאי, דלי, בואנס איירס, סאו פאלו, מלבורן, מקסיקו סיטי, מונטרי וסידני. עוד כרטיסים אלו מעניקים גישה לטרקליני דלתא בארצות הברית (לפני טיסה של דלתא). לקוחות גולד ומטה יכולים לרכוש שובר לטרקלין דן תמורת 999 נקודות. יש לציין כי לקוחות סנטוריון ופלטינום זכאים להיכנס לטרקלין דן ללא הגבלה, וכי כחלק מהטבת ההצטרפות הם מקבלים כרטיס ״פריורטי פאס״- Priorety Pass.

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

מקס: כניסה לטרקלין ב-30 ש״ח לכרטיסי אשראי נבחרים

מקס מציעה לכרטיסי אשראי נבחרים במועדונים סגורים כמו executive או הסדרי עבודה, הטבת טרום טיסה תמורת פינוק, המאפשרת לרכוש שובר לטרקלין דן ב-30 ש״ח או כריך ושתיה באילנס נתב״ג. יש לשים לב כי כרטיסי אשראי במועדונים כמו ״כזה אני רוצה״ או ״רעות תקני לי״ לא זכאים להטבה. מי שמחזיק כרטיס אשראי SKYMAX, יכול ליהנות מכרטיס פריורטי פאס בחינם, אך כל כניסה לטרקלין בנתב״ג או לחילופין ברחבי העולם - תעלה 32 דולר.

ישראכרט: כניסה חינם למחזיקי כרטיס אשראי ״ישראכרט טופ״

מחזיקי ישראכרט טופ (כרטיס אשראי חינמי) נהנים מכניסה אחת חינם בחודש לטרקלין דן בנתב״ג למי שביצע רכישות בסך של 2,000 ש״ח ומעלה בחודש המקדים. במידה ולא הגעתם לסך הרכישות, תוכלו להיכנס לטרקלין בעלות של 69 ש״ח. מחזיקי כרטיס חבר יכולים ליהנות מ-2 כניסות חינם לטרקלין דן, עם התנייה לחיוב בפועל בגובה 6,000 ש״ח ומעלה מב-3 חודשים מתוך 6 חודשים רצופים.

כאל: כניסה לטרקלין דן ב-140 ש״ח או ב-30 ש״ח למחזיקי כרטיסים נבחרים

טרקלין דן. צילום: פספורטניוזטרקלין דן. צילום: פספורטניוז

כאל מציעה לכל מחזיקי כרטיסי האשראי שלה הטבות ״טרום טיסה״, אך ההטבות בתשלום, ורק מחזיקי כרטיסי מועדון כמו היי-טק זון, נהנים מסבסוד כמעט מלא של ההטבות. כך לדוגמה, כניסה לטרקלין דן עבור מחזיקי כרטיס כאל תעלה לכם 140 ש״ח במקום 190 ש״ח, ואילו חברי מועדונים נבחרים כמו היי-טק זון, יהנו מכניסה תמורת 30 ש״ח בלבד. מחזיקי כרטיס אשראי דיינרס יכולים ליהנות מגישה לטרקלינים ברחבי העולם בעלויות נמוכות: כניסה לטרקלין בארה״ב תעלה לכם 32 דולר, כניסה לטרקלין בדרום אפריקה תעלה 9 דולר, בישראל תשלמו 28 דולר וכל השאר המדינות 14 דולר בלבד.

ומי עוד זכאי להיכנס לטרקלין? 

טסים בביזנס במרבית מחברות התעופה יזכו לכניסה לטרקלין עם נלווה. בעבר בריטיש אירוויז וקתאי עשו שימוש בטרקלין נפרד וייעודי של טרקלין דן, שהציע מגוון מעט גדול יותר של אוכל, אך עדיין לא היה מדובר בבשורה של ממש למעט ההפרדה בין הנוסעים ״הרגילים״ לבין נוסעי ״היוקרה״. עוד יונייטד עשתה שימוש בטרקלין דן פלוס, שהציע חללים גדולים יותר ומגוון אלכוהלי רחב יותר.

מחזיקי סטטוס יוקרה של מרבית חברות התעופה יזכו לכניסה לטרקלין עם נלווה, גם אם הם טסים במחלקת תיירים. מחזיקי סטטוס יוקרה באל על, פלטינום ומעלה, יכולים להיכנס לטרקלין המלך דוד גם כאשר הם טסים בחברה זרה, והם יכולים להכניס עד 5 אנשים בכל ביקור (ועד 40 אנשים בשנה).

טרקלין עסקים באתנונה -איגיאן איירליינס. צילום: פספורטניוזטרקלין עסקים באתנונה -איגיאן איירליינס. צילום: פספורטניוז

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהאל עלטרמינל פתאלטרקלין המלך דודטרקליני דןנתב״ג

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: