אא

עיטור המלונאות יוענק ל-3 מלונאים ותיקים

ועדת העיטורים של התאחדות בתי המלון החליטה להעניק השנה את עיטור המלונאות לשלושה מלונאים ותיקים. אחת מהם היא חנה שטרקמן ממלון שטרקמן נהריה הוותיק. מי עוד יקבלו את העיטור במסגרת ועידת המלונאים שתתקיים ב-24 במאי בוולדורף אסטוריה בירושלים?

חנה שטרקמן, מלון שטרקמן נהריה. צילום: פספורטניוז חנה שטרקמן, מלון שטרקמן נהריה. צילום: פספורטניוז

ועדת העיטורים של התאחדות המלונות החליטה להעניק את עיטור המלונאות למלונאים נוספים, מלבד בני זרח ואשר גבאי מרשת מלונות אסטרל.

הוועדה בראשות המלונאי ג'ימי זוהר, יו"ר מועצת המלונאות ויו"ר סניף ת"א, החליטה להעניק את עיטור המלונאות גם ל: ג'ונתן הארי לוריא, מי שיזם והקים את מלון נורמן ולמעשה הביא לת"א מלונאות אחרת, בוטיקית יוקרתית.

כמו כן, יקבל עיטור, המלונאי הוותיק והמוערך, דובי בנארי, שפרש באחרונה מניהול מלון פסטורל כפר בלום, לאחר 29 שנים בתפקיד. המנכ"ל המיתולוגי הגיע כאשר היו במלון היו 59 חדרים עם 38 עובדים חברי הקיבוץ ועוזב אותו כמלון עם 193 חדרים ו-180 עובדים.

דובי בינארי מנכ"ל מלון פסטורל הפורשדובי בינארי מנכ"ל מלון פסטורל הפורש
דובי בינארי, מנכ"ל מלון פסטורל כפר בלום. צילום: גיל אבירם

העיטור יוענק גם לחנה שטרקמן, ממלון שטרקמן ארנה בנהריה. המלון החל כפנסיון ארנה לפני כ-63 שנה והפך למלון בוטיק הממוקם על הים. חנה שטרקמן המשיכה את דרכו של אביה בניהול המלון ובנותיה ממשיכות כדור שלישי בניהול שלו. צפו בכתבה המצולמת של פספורטניוז על מלון שטרקמן נהריה:

https://www.youtube.com/watch?v=zcii_L3sMRY

העיטורים יינתנו במסגרת ועידת המלונאים שתתקיים ב-24 במאי במעמד שר התיירות, יואל רזבוזוב, במלון ולדורף אסטוריה בירושלים.

 חברים בוועדת העיטורים: ראובן אלקס, מנכ"ל ושותף במלונות קנדה-ישראל; סלבי כהן, סמנכ"ל ישרוטל; דויד טוקר, מנכ"ל רמדה ירושלים ויו"ר סניף ירושלים; ורותי אורן רחמן, מנכ"לית מלון חוף גיא.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםהתאחדות המלונות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: