אא

עכשיו זה רשמי: בוטלו הפלגות רויאל קריביאן מישראל

כפי שפורסם אתמול בפספורטניוז, ענקית הקרוזים מבטלת את מסע הפלגותיה המתוכנן מחיפה בחודש הבא לאור המצב הבטחוני. החברה שלחה היום מכתבים לכ-25 אלף נוסעים והציגה בפניהם את האפשרויות העומדות בפניהם בנוגע להחזר הכספי

רויאל קריביאן. צילום: shutterstock|מימין - משה לוי מירב עילם רויאל קריביאן. צילום: shutterstock|מימין - משה לוי מירב עילם

ענקית השיט רויאל קאריביאן (ROYAL CARIBBEAN), הודיעה היום (ראשון) על ביטול הפלגותיה מחיפה שהיו צפויות להתקיים בחודש יוני.

כזכור, חברת השייט הודיעה בחודש מרץ 2021, כי החל מחודש יוני הקרוב ולאורך עונת הקיץ והחגים תפעיל מסלולי שיט של 3 ו-7 לילות, לראשונה מנמל חיפה.

ההפלגות המתוכננות מחיפה היו צפויות להתקיים במתכונת של הפלגות קצרות: ב-2-4 ביוני, 4-7 ביוני, 7-11 ביוני, 11-14 ביוני, 14-18 ביוני, 18-23 ביוני, 23-28 ביוני, 28 ביוני -2 ביולי, 2 ביולי - 7 ביולי, 7 ביולי עד -12 ביולי ו-12 ביולי עד ה-16 ביולי.

הפלגות ארוכות לשבוע ימים החל מה-16 ביולי ועד ה-27 באוגוסט, ואחריהן היו אמורות לחזור לסדרה נוספת של הפלגות קצרות עד אמצע חודש ספטמבר, ושוב הפלגות ארוכות עד ה-22 באוקטובר.

מסלולי השיט השונים היו אמורים לצאת בספינה החדשה של החברה, Odyssey of the Seas, לאיי יוון וקפריסין: רודוס, סנטוריני, מיקונוס, חאניה, אתונה ולימסול.

על ההחלטה הצפויה של החברה, פורסם כבר אתמול בפספורטניוז. על פי הערכות נרשמו לשייט שהיה אמור לצאת לראשונה ב-2 ביוני מנמל חיפה כ- 25,000 ישראלים.

החברה שלחה הבוקר (ראשון), מכתבים לנוסעים עליהם חתום המנכ״ל ונשיא החברה מייקל ביילי, ובהם היא מסבירה כי ביטול ההפלגה נובע בשל המצב הבטחוני בישראל ובאזור, בעקבותיו לא עלה בידה להשלים את ההכנות לשייט בצורה הנדרשת. עןד מציינת רויאל קריביאן כי היא מקווה שתוכל לחזור לפעול מישראל בעתיד

בנוסף, רויאל קריביאן הציבה בפני הנוסעים שהזמינו כבר שייט, מספר אפשרויות להחזר הכוללות: החזר כספי מלא, זיכוי של 125% על הפלגות עתידיות בתוקף של כשנה, או אפשרות להזמנה חדשה שתזכה אותם ב-400 דולר לטובת בזבוזים באוניה - On Board Credit.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםתיירותמבזקיםרויאל קאריביןROYAL CARIBBEAN

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: