אא

זינוק נוסף במספר הישראלים המבקרים בקפריסין

הישראלים ממשיכים להצביע ברגליים ולפקוד את האי השכן, 27,048 ישראלים ביקרו בקפריסין במהלך חודש אוגוסט 2016, עלייה של 61% בהשוואה לתקופה המקבילה בשנת 2015. מנהלת לשכת התיירות של קפריסין בישראל, לואיזה ואראקלס: "במהלך החודש האחרון ראינו עלייה נוספת"

|לואיזה |לואיזה
מגמת העלייה במספר התיירים המגיעים מישראל לקפריסין נמשכה גם במהלך חודש אוגוסט. מנתונים המתפרסמים היום (חמישי), על ידי לשכת התיירות של קפריסין עולה כי בחודש אוגוסט 2016 ביקרו בסך הכל בקפריסין 458,645 תיירים, מתוכם 27,048 תיירים ישראלים, עלייה של 61% בהשוואה לתקופה המקבילה בשנת 2015. בשמונת החודשים הראשונים של שנת 2016, ביקרו 100,655 תיירים ישראלים בקפריסין, עליה של 47.6% לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה. המספרים המרשימים הצטרפים גם לעובדה כי השוק הישראלי הינו  הרביעי בגודלו בקפריסין במספר המבקרים, אחרי בריטניה, רוסיה ויוון. לואיזה ואראקלס, מנהלת לשכת התיירות של קפריסין, הביעה שביעות רצון מהנתונים המרשימים, ואמרה לפספורטניוז: "אני שמחה שמגמת העליה של התיירים מישראל המבקרים בקפריסין נמשכה גם במהלך חודש אוגוסט, בו נרשמה אף עלייה נוספת במספר המבקרים מישראל".
לואיזהלואיזה
יכולה לחייך, ואראקלס, הישראלים ממשיכים לנהור לקפריסין
  לקריאה נוספת בנושא: במרחק נגיעה: טבע, אוכל ופסטיבלים באי השכן "אשת טורס": עלייה של 20% בביקוש לחופשות החג המגמה נמשכת: ירידה בתיירות הנכנסת ועליית שיא בתיירות היוצאת

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותכללי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: