אא

עם הפסד תפעולי: אייר קנדה מדווחת על תוצאות ההכנסות לרבעון השני של 2022

חברת התעופה הקנדית אייר קנדה מדווחת על נתוני הרבעון השני ל-2022 עם נתונים מעודדים. לדבריה, מכירת הכרטיסים ברבעון השני של 2022 הגיעה ל-94% מרמת המכירות ברבעון המקביל ב-2019

אייר קנדה. צילום: Shutterstock אייר קנדה. צילום: Shutterstock

חברת התעופה אייר קנדה מדווחת על תוצאות ההכנסות לרבעון השני של 2022. אומנם החברה רשמה הפסד תפעולי, אך עדיין מדובר בנתונים מעודדים שמראים על חזרה לשגרה בענף התעופה. "שלושת החודשים האחרונים היו מאתגרים במיוחד עבור החברה, העובדים והלקוחות מהבחינה התפעולית. כידוע, הדרך להתאוששות מכל אירוע חריג איננה קלה. אני מודה לעובדים על עבודתם הקשה, נחישותם, מקצועיותם ונאמנותם, הטסנו יותר מ-9.1 מיליון נוסעים ברבעון זה, 8 מיליון יותר מהתקופה המקבילה אשתקד ויותר מ-70% מסך כל הנוסעים בשנת 2021" אמר מייקל רוסו, נשיא ומנכ"ל אייר קנדה.

״מכירת הכרטיסים ברבעון השני של 2022 הגיעה ל-94% מרמת המכירות ברבעון המקביל ב-2019״

"תעשיית התעופה הבינלאומית ניצבת מול תנאים חסרי תקדים תוך שהיא מתאוששת מההגבלות שהוטלו עליה בתקופת המגיפה. המצב מאתגר במיוחד עבור אייר קנדה, שנאלצה לשתק כמעט לחלוטין את פעילותה האווירית למשך כמעט שנתיים. תוך מספר חודשים מועט הצלחנו להגיע לרמת פעילות המהווה 80% מהפעילות בשנת 2019. למרות התכנון המדוקדק אנו מתמודדים מול קשיים משמעותיים בדרכנו לחזרה לפעילות שגרתית. אנו ממשיכים לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם כל הגורמים הרלוונטים על מנת שנוכל להשיב לנוסעים את חווית הטיסה לה הם מצפים מאיתנו״.

"מנקודת מבט פיננסית אנו שמחים מהתוצאה של 154 מיליון EBITDA (רווח לפני ריבית, מיסים, פחת, הפחתות ודמי שכירות/חכירה) ברבעון זה, שיפור משמעותי לעומת EBITDA שלילי של 656 מיליון אשתקד, ומהרווח התפעולי של 4 מיליארד ברבעון זה, המהווה שיפור של 3.1 מיליארד לעומת הרבעון המקביל אשתקד. בהשוואה לתקופה שלפני המגיפה, מכירת הכרטיסים ברבעון השני של 2022 הגיעה ל-94%  מרמת המכירות ברבעון המקביל ב-2019." הוסיף מר רוסו.

הפסד תפעולי של 253 מיליון דולר קנדי: ההפסד הרבעוני הנמוך ביותר מתחילת המגיפה

על פי הדיווח של איר קנדה, החברה רשמה הכנסות של 3.981 מיליארד דולר קנדי ברבעון ה-2 של שנת 2022, המהוות גידול של פי חמישה בהשוואה לרבעון השני ב-2021. עוד החברה רשמה הפסד תפעולי של 253 מיליון דולר קנדי, שהוא ההפסד הרבעוני הנמוך ביותר מתחילת המגיפה. לחברה תזרים מזומנים של 441 מיליון דולר קנדי, המהווה גידול של 2.1 מיליארד דולר בהשוואה לרבעון המקביל ב-2021, ונזילות בלתי מוגבלת של יותר מ-10.5 מיליארד דולר נכון ל-30 ביוני 2022.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםכלליאייר קנדה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: