אא

ענת פרידמן ודנה הרמן, מחזיקות תיק "אל על" פורשות מ"רהב תקשורת"

פרידמן המשנה למנכ"ל רהב תקשורת והרמן סמנכ"ל ברהב תקשורת, ניהלו את מערך התקשורת של אל על בתקשורת הישראלית והבינלאומית. איתן אטיאס ימונה לסמנכ"ל בנושא תעופה ובנקאות

ענת פרידמן ודנה הרמן. צילומים: סיון פרג' ושרון דורי ענת פרידמן ודנה הרמן. צילומים: סיון פרג' ושרון דורי

ענת פרידמן, משנה למנכ"ל רהב תקשורת ודנה הרמן סמנכ"ל ברהב תקשורת, אשר ניהלו את מערך התקשורת של אל על ביקשו לסיים את תפקידן ברהב תקשורת ולצאת לדרך חדשה.

פרידמן שימשה בתפקיד 11 שנים, והרמן 14 שנים.

פרידמן והרמן, ניהלו את מערך התקשורת של אל על בתקשורת הישראלית והבינלאומית, אשר כללו בין השאר קשר שוטף עם התקשורת הכתובה והדיגיטלית- מסיבות עיתונאים, דוחות כספיים והליווי השוטף של החברה.

בין האירועים הבולטים בהן טיפלו השקת אירועי הדרימליינר החדש של אל על, ההכרזה על שינוי מודל המחירים לאירופה, השקת קווי התעופה החדשים של אל על לצפון אמריקה – בוסטון ומיאמי, ארוע 70 שנה לאל על עם עומר אדם ועוד.

מי שעוד עוזבת יחד עם פרידמן והרמן היא רינת ברובינסקי, המשנה למנכ"ל, שהודיעה אף היא על סיום עבודתה.

מי שיחליפו את פרידמן והרמן יהיו איתן אטיאס, שימונה לסמנכ"ל רהב תקשורת בנושא תעופה ובנקאות, ורן יחזקאל, המצטרף אף הוא לחברת התקשורת ויחסי הציבור של רני רהב. רהב, שהודיע היום על שורת מינויים נוספים בחברה מסר בתגובה: "אני רוצה להודות לרינת, ענת ודנה על תרומתן הגדולה לחברה לאורך השנים ועל פעילותן למען הצלחת רהב תקשורת ולקוחותיה. אני מאחל לשלושתן הצלחה רבה בדרכן החדשה."  

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםאל עלמנהלים בתנועהכללי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: