אא

"פאוזי עזאר" ההוסטל הנצרתי ייפתח ב-17 ביוני. כמה עולה לילה?

רשת ההוסטלים אברהמס הוסטלס חוזרת לפעילות: השבוע תפתח את ההוסטל "פאוזי עזאר" בנצרת ובתחילת יולי תפתח הוסטלים בתל אביב ובירושלים. מנהלות ההוסטל: "הקהל הישראלי מוזמן להכיר את נצרת של הסמטאות ושל העסקים הקטנים בלב השוק. נצרת היא לא רק כנפה"

"פאוזי עזאר" אברהם הוסטל בנצרת. צילום: יח"צ אברהם הוסטל "פאוזי עזאר" אברהם הוסטל בנצרת. צילום: יח"צ אברהם הוסטל
"פאוזי עזאר", ההוסטל הנצרתי מקבוצת אברהם הוסטלס חוזר לפעילות: ייפתח מחדש ביום רביעי הקרוב, ה-17 ביוני. ההוסטל, הממוקם בלב השוק של נצרת העתיקה בבית אחוזה היסטורי של משפחת עאזר מהמאה ה-18, פנה עד כה בעיקר לתיירים מחו"ל. כעת, בשל הקורונה ואיסור כניסת זרים לישראל, בעלי ההוסטל רוצים את הישראלים. "הקהל הישראלי מוזמן להכיר את נצרת של הסמטאות ושל העסקים הקטנים שנפתחו בלב השוק. נצרת היא לא רק כנפה", אומרות רעות הלוי-קוואיקו ומרווא אבא-אבו ראני, המנהלות במשותף את "פאוזי עזאר". עוד לדבריהן, "התפיסה הבסיסית של ההוסטלים בכלל ושל 'פאוזי עזאר' בפרט הוא העניין והסקרנות מה לראות ולעשות מחוץ להוסטל, ואת זה נצרת מציעה בשפע". בהוסטל "פאוזי עזאר" יש 14 חדרים, חלקם משותפים וחלקם פרטיים המתאימים לזוגות ולמשפחות, כולם יפעלו בכפוף להנחיות משרד הבריאות. מבנה עתיק מהמאה ה-18. "פאוזי עזאר" בנצרת. צילום: יח"צ אברהם הוסטל
פאוזי עזארפאוזי עזאר
החל מ-320 שקל לזוג  ללילה כולל ארוחת בוקר. חדר בהוסטל פאוזי עזאר בנצרת. צילום: יח"צ אברהם הוסטלס בתחילת יולי רשת אברהמס הוסטל תפתח גם את ההוסטלים שלה בת"א ובירושלים. כמה יעלה לילה? החל מ-320 שקל לזוג ללילה בחדר פרטי כולל ארוחת בוקר. ההזמנה היא ללא תשלום מוקדם עם אפשרות ביטול או שינוי עד 24 שעות טרם ההגעה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםאברהמס הוסטלפאוזי עזארנופשים בישראל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: