אא

פאפוס על הגל: הכירו את המלונות הכי שווים ב"בירת התרבות של אירופה"

לפני כשנתיים העיר הקטנטנה, פאפוס שבקפריסין, קיבלה מהאיחוד האירופי "תו תקן" של "בירת התרבות של אירופה". ועם תו תקן מקפיץ שכזה, זה המקום לספר על מלונותיה השווים של רשת המלונות היוקרה, Thanos

|||| ||||

1. מלון אנאסה

Anassa ביוונית היא מלכה, ואכן, מי שחפץ ב'חופשת מלכים' מלון אנאסה הוא המקום עבורו.המלון, למעשה, כפר נופש, שוכן בצפון מערב קפריסין ליד הכפר latchi לאצ׳י ועיר המחוז פוליס, בשולי שמורת הטבע אקאמאס, נחשב, ובצדק רב, ליוקרתי ולמפואר בקפריסין. המלון נמנה על צמרת מלונות היוקרה באירופה ובעולם כולו עפ"י דירוגי אתרי התיירות המובילים. המלון האלגנטי, הממוקם על מפרץ פרטי, כולל 166 חדרים, סוויטות ווילות. החדרים גדולים במיוחד (החדר הקטן ביותר בגודל 47 מ״ר), אל סוויטות הגן המרווחות צמודה גינה פרטית, ואל סוויטות הג'וניור והווילות צמודה גם בריכה פרטית, כשהנוף הנשקף מהמרפסות של כל החדרים והסוויטות הוא נוף מרהיב של ים תכול והרים מוריקים. לאחר הליך שיפוץ וחידוש, שנמשך 3 שנים בהשקעה של מיליונים, ה'מלכה' המחודשת הושקה ברוב פאר. כל החדרים והסוויטות עוצבו מחדש ע"י המעצב הפריסאי הנודע, ז'ואל פלאוט, מתחם הספא חודש, נבנו 4 וילות חדשות, ושדרת חנויות יוקרה הוקמה בעיצובו של האדריכל האיטלקי, פאולו גיטאקי, ובה בוטיקים המציעים את מיטב המותגים הבינלאומיים. במלון תמצאו מגוון אמצעים להנעים את החופשה: מתחם ספא מפואר ומשוכלל, 5 מסעדות, 4 ברים, שתי בריכות חיצוניות נשקפות אל נופו של הים, בריכה פנימית מקורה, 2 מגרשי טניס, שולחנות טניס שולחן, מגרש סקווש, חדר כושר חדיש, ג׳קוזי בחדרים ועוד ועוד. המטבח של המלון הוא הצגה בפני עצמה, וארוחת הבוקר הינה חוויה גסטרונומית ייחודית גם בזכות הנוף הנשקף מהמרפסת אל הים וההרים. חוף הים הפרטי של המלון מציע מגוון פעילויות ספורט ימי: צלילה, גלישה, צניחה חופשית, אופנועי ים, סירות פדלים, וגולת הכותרת היא סירות המנוע הפרטיות, אותן ניתן לשכור ולצאת לים הפתוח ולהגיע אף ל'לגונה הכחולה' המרהיבה, אטרקציה תיירותית פופולארית המושכת תיירים רבים. מלבד הרוגע והשלווה, הנוף המרהיב, העיצוב יוצא הדופן, השירות האקסקלוסיבי ומגוון הפינוקים, אנאסה מעניק לאורחים מבחר פעילויות נופש: סיורים מודרכים באזור חבל אקאמאס, סיורי כפרים עתיקים, מנזרים ויין, טיולים לפאפוס ועתיקותיה, טיולי ג'יפים, מסלולי רכיבה על אופניים, נתיבי הליכה בחוף ובהרים, גולף, רכיבה על סוסים, טניס, טניס שולחן, סקווש, כדורעף, ואפילו חוגי מוסיקה. כאתר נופש משפחתי המלון דואג גם לילדים ומציע להם מועדון עם מגוון פעילויות לכל הגילאים, בריכה ייחודית, תפריט מיוחד לילדים ומספק אף שירותי בייביסיטר לתינוקות. החופשה באנאסה, מטבע הדברים, אינה זולה, אך מובטח לכם, כי עבור כל אירו שתשלמו, תזכו לתמורה מלאה ולהנאה מושלמת.

2. מלון אלמירה

מלון של חדשנות עדכנית, חבר בקבוצת מלונות היוקרה של Design Hotels הבינלאומית, מציע לזוגות צעירים ולמשפחות שלווה אלגנטית באווירה ים תיכונית ובסטייל יוקרתי על חוף הים. במלון מבחר מסעדות ייחודיות, מתחם ספא מפואר ומשוכלל, מועדון ילדים המספק פעילויות לכל הגילאים, בריכת שחייה חיצונית ובריכה מקורה ו-189 חדרים מרווחים, שעוצבו ע"י האדריכל הפריסאי, ז'ואל פלאוט, שעיצב גם את החדרים והסוויטת במלון אנאסה בשנה שעברה. בריכה חדשה באורך 33 מ' הנשקפת אל הים וגם בריכה מוצלת חדשה, ארבעה מתחמי מרפסות חדשים ומגוון מיטות שיזוף לרשות האורחים, סוויטות חדשות עם מרפסות הנשקפות אל הבריכה והים, אח חימום בכל החדרים - אלה הם רק חלק מהחידושים במלון הפאר. גם מסעדת הלובי זכתה לשיפוץ מקיף, שם חדש, Aeras, ותפריט חדש המתמחה במנות פיוז'ן אסיאתיות עם דגים טריים ופירות ים.

3. מלון אנאבל

'הגברת הראשונה' של פאפוס, המלון שנפתח ב-1985 והיה מלון 5 הכוכבים הראשון בפאפוס. על איכותו של המלון ועל השירות המשובח שהוא מעניק, יעידו האורחים החוזרים הרבים המקפידים להתארח במלון 'הביתי' מדי שנה. גני החוף הרחבים והמרהיבים של המלון הופכים אותו למלון לכל עונות השנה. בהשקעה של מיליון אירו כל הסוויטות במלון עוצבו בגווני עץ טבעי, שיש מבהיק וצבעי חוף ים, ומסעדת החוף, 'מדיטרנאו', כולל הבר ומרפסת השמש, עברה שיפוץ מקיף עם ריהוט חדש, עוצבה בסגנון של טברנה מסורתית וזכתה לתפריט מחודש של השף גודרידג', השף הראשי של הרשת. גם המסעדה המרכזית של המלון, Amorosa, המשתרעת על שני אולמות אוכל, הפנימי והחיצוני, זכתה למראה מחודש וריהוט עור איכותי, והפכה למוקד סטייליסטי המגיש גם קוקטיילים ומנות קלות לאורך כל שעות היממה.

4. מלון ALOE

המלון החדש, אותו רכשה רשת Thanos לפני שנתיים, שוכן בלב העיר פאפוס בשדרת פוסידון, במרחק קצר מחוף הים וסמוך למלונות אנאבל ואלמירה. בשנתיים האחרונות עבר המלון חידוש ושיפוץ מקיף במטרה למתג אותו ברמת האירוח האקסקלוסיבי המאפיינת את מלונות היוקרה של הרשת. במלון 272 חדרים, 3 מסעדות ו-3 בריכות, כולל בריכה מקורה.

איך מזמינים חופשה במלונות Thanos?

חברת 'הולידיי טרוול', בבעלותו ובהנהלתו של מוני בר, איש התיירות הוותיק ועתיר הניסיון, קיבלה לידיה את ייצוג ושיווק מלונות היוקרה של הרשת הקפריסאית. 'הולידיי טרוול', השותפה עם תאגיד התיירות הבינלאומי 'טואי', מייצגת ומשווקת בישראל מגוון מלונות יוקרה של רשתות בינלאומיות מובילות, ומעתה גם את רשת מלונות Thanos. בר מספר על שיווק מלונות הרשת בישראל: "אנחנו פונים אל הנופש המבוסס המחפש חופשה יוקרתית של 5 כוכבים. מלונות Thanos מציעים נופש שקט ורגוע ברמה הטובה ביותר, ללא המולת המונים, עם שירות ייחודי ותנאי החופשה הטובים ביותר". במסגרת החופשה היוקרתית, בר מציין, כי 'הולידיי טרוול' מציעה, למי שידו משגת, כמובן, תיאום טיסה פרטית במטוס מנהלים קטן, וכן השכרת רכב או טרנספר למלון, הכלולים בחבילת החופשה.

לפרטים והזמנות: לילך 03-9350061 שלוחה 141102 [email protected]

צילומים: מלונות thanos - יח"צ

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםקפריסיןכלליפאפוסאחר

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: