אא

פינגווין מתרחבת: רכשה את חברת התיירות "קלאב ג'ירף"

פינגווין רכשה 80% ממניות חברת קלאב ג'ירף המתמחה בתחום תיירות האופניים בחו"ל, בעיקר בצרפת. ירון אוחנה מנכ"ל פינגווין: ג'ירף היא חברה שהפוטנציאל שלה הוא עצום הן בשוק רוכבי האופניים הישראלי והן בשוק החופשות המשפחתיות

|ירון אוחנה |ירון אוחנה
חברת פינגווין בבעלות איש התיירות הוותיק ירון אוחנה מתרחבת. החברה רכשה בסוף השבוע האחרון 80% ממניות חברת קלאב ג'ירף המחזיקה בנתח משמעותי בתחום תיירות האופניים בחו"ל, בעיקר בעיירה Morzine בצרפת שהינה חלק ממרחב אטרקציות וטיולים עצום בשם Portes du Soleil הממוקם כשעה נסיעה מז'נבה בסמוך לגבול עם שוויץ. Morzine ידועה באירופה כיעד אטרקטיבי לרוכבי אופני הרים בכל הרמות, המציע מגוון מסלולי רכיבה מסומנים מרמת משפחות ועד הסופר אקסטרים של רוכבי ה- Down Hill.
ירון אוחנה, מנכ"ל פינגוויןירון אוחנה, מנכ"ל פינגווין
ירון אוחנה, פינגווין מתרחבת ירון אוחנה מנכ"ל פינגווין מסר לפספורטניוז בתגובה: "אני שמח על ההזדמנות לשתף פעולה עם חברה צעירה כג'ירף, חברה שהפוטנציאל שלה הוא עצום הן בשוק רוכבי האופניים הישראלי והן בשוק החופשות המשפחתיות עם יעד חדש ומרענן לקהל הישראלי. המשא ומתן היה מאוד קצר וענייני, בעיקר בשל חיבור מידי שהיה עם ניר בן ימיני ,הבעלים של ג'ירף". ניר בן ימיני, מנכ"ל קלאב ג'ירף: "קהלי היעד של שתי החברות די זהה כמו גם קו החשיבה הן ברמת השירות והן באיכות המוצר. בדרך זו הצלחתי להבטיח את המשך הצמיחה של ג'ירף לעוד הרבה שנים קדימה ואני מאושר מהעובדה שאמשיך להיות חלק מג'ירף גם בשנים הבאות".  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: