אא

גן עדן טורקי -מלון היוקרה D Maris Bay חוגג עשור ואלו 10 סיבות מדוע כדאי לכם לבקר בו

מפרץ D Maris, שוכן במרמריס, בתוך הטבע המדהים של חצי האי דאצ'ה, שבו הים האגאי פוגש את הים התיכון. לרגל חגיגות העשור למלון, D Maris Bay, אחד מהמלונות האקסקלוסיביים ביותר באירופה, מציג את המיטב שהוא מציע. בשיתוף D Maris Bay

צילום: D-Hotel Maris צילום: D-Hotel Maris

המלון הנודע בחצי האי Datça שבטורקיה, D Maris Bay, חוגג עשור של הצלחה ומציג לאורחיו בגאווה עשר מאיכויותיו.

D Maris Bay, שבטורקיה, הוא נכס הדגל של D-Hotels & Resorts ונחשב כאחד מהמלונות האקסקלוסיביים ביותר באירופה. מפרץ D Maris הוא גן עדן נסתר השוכן בתוך הטבע המדהים של חצי האי דאצ'ה, שבו הים האגאי פוגש את הים התיכון. מקום מפלט אידיאלי לאורחים ובעלי יאכטות. המלון מציע חוויות קולינריות יוצאות דופן, לצד חדרי אירוח בעלי עיצוב פנים מתוחכם, בנוסף לטיפולי בריאות וחדרי כושר מצויינים.

לרגל חגיגות העשור למלון, D Maris Bay מציג את את המיטב של המפרץ.

1. ברוכים הבאים ל-D Maris - האורחים יכולים לערבב את הקלפים שלהם ולהשתמש בהם כדי לעצב את הטיול המושלם ולגלות את המיטב של מה שיש ל-D Maris להציע.

2. שקיעות חלומיות – ישנם מקומות שונים ברחבי המלון בהם יכולים האורחים ליהנות משקיעות מרהיבות, כולל שיטוט לגרין היל.

3. משאלות ב-Manos – האורחים יכולים להגשים את חלומותיהם במסעדת Manos על ידי כתיבת משאלת לבם על צלחת ולרסק אותה בסגנון יווני מסורתי ומהנה.

4. שעת בריאות - הספא בעל המומחיות Mytha מציע שני טיפולים ייחודיים חדשים לרגל חגיגות העשור - 'טקס זהב' ו'טיפול גוף ופנים בתדר 528 הרץ'.

5. מסלול ריצה - האורחים יכולים להשתמש במפת הריצה של המלונות כדי לחקור את הטבע המדהים שמסביב ולחפש את נקודות המדיטציה הטובות ביותר.

6. רגעי חתימה ב-La Guérite - האורחים מוזמנים לרקוד במסיבה לאורך כל הלילה במסעדה הים-תיכונית האיקונית והשיקית הזו.

7. אוסף אמנות – האורחים מוזמנים להתפעל מהאוסף המיוחד שאצרו שתי גלריות – Zeyziart ו-Dirimart, הכוללות עבודות של אחמט גונסטקין.

8. מבצעי ZUMA - האורחים מוזמנים להתפנק ממבצעי הקולינרייה והקוקטיילים הטעימים הכוללים: טרטר צ'ו טורו עם קוויאר אוסיטרה ולחמניית מיסו ומרגריטות פסיפלורה צ'ילי.

9. סצנות תת ימיות – ביקור בבית הספר לצלילה D Maris יחשוף את העולם התת ימי היפהפה המקיף את המלון.

10. ניגוני טרקלין המפרץ - מוזמנים לבלות כל אחר הצהריים בספיגה של נופים עוצרי נשימה של הים, בעוד תקליטנים מקומיים מנגנים בין השעות 12:00-16:00 מדי יום.

צילום: D Maris hotel צילום: D Maris hotel במהלך שהותם, האורחים יתגוררו באחד מ-196 חדרי האירוח של הנכס, הכוללים 36 סוויטות ווילה מפוארת. חללים אלו מקבלים השראה ממיקומו של המלון בחצי האי המסמן את הגבול בין הים האגאי לים התיכון ועיצוב הפנים המתוחכם משלב שני סגנונות: הנוחות והמינימליזם העכשווי של המערב עם האקזוטיות של המזרח. מפרץ D Maris ידוע גם בהיצע המזון והמשקאות המעולה שלו, עם חמש מסעדות ומספר ברים לבחירה. אלה כוללים מותגים מוכרים ברחבי העולם, כולל זומה, בהשראת אוכל לא רשמי ב-Izakaya ו-Nust-Et של סנסציית השף והקצב הטורקי. אפשרויות הקולינריה הנוספות המשקיפות לים הן D Maris Kitchen למאכלים טורקיים ובינלאומיים מתחלפים מדי יום עם תפריט איטלקי מוקפץ, La Notte by D Maris Kitchen בלילה, Manos התוסס למטבח יווני טעים ו-La Guérite לאוכל בריא וים תיכוני. יש גם שמונה ברים ושלושה טרקלינים עבור האורחים המוזמנים ליהנות מקפה פנטסטי ומקוקטיילים מיוחדים. השנה D Maris Bay תארח אורחים גם ב-Aqua Bar, טרקלין נינוח ליד הים המציע קוקטיילים ייחודיים.

ספא Mytha הייחודי נועד להצעיר את הגוף והרוח. במקום 12 סוויטות טיפולים מרווחות, שני טרקליני מנוחה, סאונות, חדרי אדים וחמאם. הקו החדש של Mytha של מוצרי טיפוח הגוף והעור הטבעיים משמשים לטיפולים, אשר נוצרו על בסיס הידע של מסורות ריפוי עתיקות, והמוצרים האורגניים יוצרו באמצעות מרכיבים שמקורם באזור הים האגאי והים התיכון. חובבי כושר יאהבו את ה-D-Gym הכולל ציוד Technogym מהשורה הראשונה, בעוד שחובבי האוויר הפתוח יאהבו את מגוון הספורט המוצע, כולל ספורט ימי, שייט, צלילה, טניס, טיולים רגליים, רכיבה על אופניים ומסלול ריצה. אורחים עם ילדים יכולים ליהנות ממבחר חדש של פעילויות שבועיות ב-D-Kiddie by GYMY Kids החל מיוני. מפרץ D Maris ממוקם במרחק של 130 ק"מ מנמל התעופה הבינלאומי דלמאן, 155 ק"מ מנמל התעופה הבינלאומי של בודרום ו-35 ק"מ מהעיר מרמריס. העברות מסוקים פרטיות זמינות משני שדות התעופה, ומביאות את האורחים לאתר הנופש תוך 25 דקות בלבד. צילום: D Maris hotel  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםמלונות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: