אא

פסטיבל פוקאצ'ה ואנטיפסטי במלון ענבל בירושלים: כמה עולה ארוחת אכול כפי יכולתך?

הבולסת החוקרת של פספורטניוז מדווחת: במלון ענבל הירושלמי מתקיים בימים אלה פסטיבל אוכל איטלקי בסגנון בופה חופשי. מנכ"ל המלון: "רכשנו טאבון עוצמתי ומיקמנו אותו במרכז המסעדה כי אנשים אוהבים לראות, להריח ולאכול את הפוקאצ'ות מיד כשהן יוצאות מהטאבון והתוצאה, המקום מפוצץ סועדים"

פסטיבל פוקאצ'ה במלון ענבל. צילום: איתמר גינזבורג פסטיבל פוקאצ'ה במלון ענבל. צילום: איתמר גינזבורג
מתכננים בילוי בירושלים הבנויה? גם אם כן וגם אם לא, הסכיתו נא לרגע קט. מעבר לשורת אירועי קיץ שהבירה מציעה במהלך חודש אוגוסט (סיבה בפני עצמה לעלות לירושלים. פרטים באתר העירייה), במלון ענבל הוותיק בעיר מתקיים בימים אלה פסטיבל אוכל בסגנון אכול כפי יכולתך (בופה חופשי), בדיוק כמו שהישראלים אוהבים. במלון שראו כי טוב עם פסטיבל המרקים שקיימו בחורף האחרון, החליטו לקיים גם פסטיבל קיץ בקונספט איטלקי. כלומר, פוקאצ'ה&אנטיפסטי ושות'. המלון - שנמצא ברחוב זאב ז'בוטינסקי 3, לא הרחק משכונת משכנות שאננים, טחנת הרוח, ימק"א ושדרות ממילא - הפקיד על המשימה את השף אריק אטיאס, שבנה תפריט הכולל מבחר ירקות בכל תצורה אפשרית: מבושלים, קלויים, מעושנים, מתובלים, כבושים, בגריל או בתצורה טבעית. בין הירקות המוגשים כאמור בסגנון בופה חופשי, תמצאו דלעת גדולת ממדים עם סילאן, טחינה וגרעיני דלעת קלויים; קרפצ'יו סלק עם אגוזי לוז; חציל שרוף; פלפלים קלויים המשודכים לביס אבטיח ופטה כבשים; קולורבי אפוי עם מלח גס; קישואים צלויים בטאבון עם גבינת פטה; כרובית אפויה בשום ולימון ועוד.
פסטיבל פוקאצ'ה במלון ענבלפסטיבל פוקאצ'ה במלון ענבל
בסגנון בופה חופשי. צילום: איתמר גינזבורג לצד כל הוויטמינים האלה, נאפים במקום מגוון סוגי פוקאצ'ה: פוקאצ'ות עבות. פוקאצ'ות דקות. פוקאצ'ות עם בטטה. פוקאצ'ות עם כרובית וזוקיני. פוקאצ'ות עם עגבניות שרי. וגם, מאפים שונים במילוי זעתר, תרד וגבינות ומגוון ממרחים כמו לאבנה, עגבניות מיובשות, זיתים, פסטו וריבות. ומי שחייב מרק, מוגש גם מרק מיניסטורה. האוכל מוגש אגב, בפטיו של המלון המכונה החצר הירושלמית. מנכ"ל המלון, רוני טימסיט, מספר שלצורך הפסטיבל, בית המלון רכש טאבון גז עוצמתי ומעוצב. "מיקמנו אותו במרכז המסעדה כי אנשים אוהבים לראות, להריח ולאכול את הפוקאצ'ות מיד כשהן יוצאות מהטאבון". עוד לדבריו, "רכשנו קמח מיוחד מאיטליה לצורך אפיית הפוקאצ'ות והצוות שלנו עבר הכשרה והתוצאה, המקום מפוצץ אורחים מהמלון ובעיקר מחוץ למלון".
פסטיבל פוקאצ'ה במלון ענבלפסטיבל פוקאצ'ה במלון ענבל
"אנשים אוהבים לראות, להריח ולאכול את הפוקאצ'ות מיד כשהן יוצאות מהטאבון". פסטיבל פוקאצ'ה במלון ענבל. צילום: איתמר גינזבורג מחיר: 95 שקל לאדם בקונספט של בופה חופשי. המחיר לא כולל שתייה וקינוחים. מתי? ימים ראשון-חמישי בין השעות 17:00-22:00. הפסטיבל יתקיים עד ספטמבר. פרטים והזמנת שולחן באתר או בטלפון 02-6756689.
"אנחנו פרה חולבת מטורפת של המדינה""אנחנו פרה חולבת מטורפת של המדינה"
"רכשנו קמח מיוחד מאיטליה לצורך אפיית הפוקאצ'ות והצוות שלנו עבר הכשרה". רוני טימסיט, מנכ"ל מלון ענבל. צילום: יח"צ

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםפספורט קולינרימלון ענבל בירושלים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: