אא

פרסום ראשון: אייר קנדה מפסיקה את הטיסות לישראל

חברת התעופה הקנדית משהה את טיסותיה לישראל ומצטרפת לאוסטריאן איירליינס, לופטהנזה, SWISS, אייר פראנס, אייר סיישל, וירג'ין אטלנטיק ואייר בלטיק. רות בן צור, מנהלת אייר קנדה בישראל: "החזקנו את הטיסות עד כמה שאפשר"

אייר קנדה. צילום: 123rf אייר קנדה. צילום: 123rf
  אייר קנדה מפסיקה באופן זמני את טיסותיה לישראל עד ה-31 בחודש, כך נודע לראשונה לפספורטניוז. החברה הקנדית תשהה את טיסותיה לישראל ב-18 לחודש, החל מיום רביעי הקרוב, עד לסוף החודש. בכוונת החברה לחזור לטוס מקנדה לישראל ב-31.3, ולחדש את הטיסות מישראל החל מ-1.4.2020. בחברת אייר קנדה אישרו את הפרטים. מנכ"לית החברה בישראל, רות בן צור, הסבירה לפספורטניוז הבוקר (ו') את הצעד: "כמו כל העולם וכל מה שקורה בעקבות המשבר, החזקנו את הטיסות עד כמה שאפשר לטובת הנוסעים שרצו לחזור לקנדה ואילו שעשו את הכיוון השני לישראל. התכנית של החברה לחזור לטוס בסוף החודש בתקווה שהכול יהיה מאחורינו. אני מאחלת לכולם בריאות".  
FLIGHT CANCELEDFLIGHT CANCELED
בן צור: "התכנית של החברה לחזור לטוס בסוף החודש בתקווה שהכול יהיה מאחורינו. אני מאחלת לכולם בריאות". צילום: 123rf   אייר קנדה הטיסה בחודש פברואר בקו לישראל: 10,773 נוסעים, ירידה של כ-10% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. אייר קנדה מצטרפת לשורה של חברות תעופה שהפסיקו/הודיעו על הפסקת הטיסות לישראל, בעקבות הרחבת הבידוד לכלל השבים לישראל מחו"ל. החברות הראשונות שהודיעו על הפסקת הטיסות היו לופטהנזה, אוסטריאן איירליינס ו-SWISS מקבוצת לופטהנזה, אייר פראנס שהודיעה על ביטול כל טיסותיה לישראל עד ה-28 למרץ, ומאוחר יותר הצטרפו גם חברות וירג'ין אטלנטיק, אייר בלטיק, ואייר סיישל. כזכור, חברת לופטהנזה ביטלה 23,000 טיסות לקראת חודש אפריל בעקבות משבר הקורונה שפוגע ביתר שאת בתעשיית התעופה העולמית. באיחוד האירופי מתכוננים לעזור לחברות התעופה האירופיות עם שורת צעדים שתכלול גם ביטולי סלוטים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהאייר קנדהנגיף הקורונהאפקט הקורונהרות ב

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: