אא

פרסום ראשון: דירקטוריון איסתא אישר תכנית אופציות לעובדים

בצל ההפסדים, דירקטוריון איסתא ישראל אישר תכנית אופציות לעובדים שעל פי ההערכה תהיה בעלות כוללת של 18‪.‬5 מיליון שקל. מנכ"ל איסתא ישראל לפספורטניוז: "התכנית נועדה להפוך את עובדי איסתא לשותפים"

אסף גורן, מנכ"ל איסתא. צילום: יחצ חברה אסף גורן, מנכ"ל איסתא. צילום: יחצ חברה
קבוצת איסתא החלה בהיערכות לחזרה לשגרה מלאה לקראת מארס 2021. לפספורטניוז נודע כי דירקטוריון איסתא ישראל אישר, לבקשת הנהלה החברה, תכנית אופציות ייחודית המבוססת על הרווח העתידי הצפוי לאיסתא ישראל. התכנית תאפשר לכל עובדי החברה ליהנות מהשווי שייווצר ביום שאחרי הקורונה ועל פי ההערכה תהיה בעלות כוללת של 18‪.‬5 מיליון שקל. לדברי מנכ"ל איסתא ישראל, אסף גורן, "התכנית נועדה להפוך את כלל עובדי איסתא לשותפים להצלחה ולהציע תכנית שימור ממשית שתשפיע על כל עובדת ועובד בחברה". עוד לדברי גורן, אנחנו מתכוונים לנצל את היציאה מהקורונה כהזדמנות ולבנות את איסתא מחדש, מותאמת לשנת 2021 ויעילה יותר בהתנהלות השוטפת. לכן, אנחנו מאמצים תכניות לשיתוף עובדים ברווחים כמו שנהוג בחברות חדשות". עוד לדברי גורן, "תכנית האופציות לא תהיה במקום מענקים ובונוסים אישיים שמבוססים על יעדים אישיים, אלא בנוסף ותהווה תמורה למאמץ המשותף והכרה בתרומה של העובדים. בתחילת המשבר בנינו תכנית מסודרת ואנחנו פועלים על פיה. אנחנו ממשיכים להשקיע בטכנולוגיות שיאפשרו לנו לעשות קפיצת מדרגה בכלל ערוצי ההפצה ואנחנו פועלים לשמר את העובדים שבחרנו שיהיו איתנו ביום שאחרי המשבר כי למעשה בלעדיהם לא נוכל לחזור לצמיחה שהיינו בה".

הרמת כוסית גם לעובדים שפוטרו

בשבוע הבא איסתא ישראל תקיים אירועי הרמת כוסית לרגל החגים לכלל העובדים. באירועים אלה יפורט לעובדים על התכנית כאמור. כמו כן, כל עובדי איסתא יקבלו השנה תלושים לחג מתנה מוועד העובדים ומההסתדרות הלאומית, שבה הם מאוגדים. בנוסף, איסתא החליטה לקיים אירועי הרמת כוסית לקראת החג גם לעובדים שפוטרו במהלך חודש מאי כחלק מתכנית התייעלות שנעשתה בעקבות המשבר בענף. מפוטרי איסתא יקבלו מתנה לחגים ובנוסף יוכלו להירשם ללא עלות ל-2 סדנאות בבית הספר Digitalent שיסייעו להם בהסבה מקצועית ובהתמודדות עם ראיונות עבודה וכתיבת קו"ח. הבוקר (ה') פורסמו דו"חותיה הכספיים של איסתא לרבעון השני של השנה אותו סיימה החברה בהפסד של כ-13 מיליון שקל ולמחצית הראשונה של השנה אותה סיימה בהפסד של 8.557 מיליון שקל. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםאיסתא

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: