אא

פרסום ראשון: קראון פלזה במו"מ מתקדם לניהול מלון ווסט לגון נתניה

רשת המלונות אמורה לשכור ולנהל את המלון בן 273 סוויטות וחדרים הממוקם בנתניה במסגרת ההתרחבות המתוכננת של הרשת שבבעלות משפחת דיין

מלון ווסט לגון ריזורט נתניה. צילום: לאון שושן מלון ווסט לגון ריזורט נתניה. צילום: לאון שושן
רשת מלונות קראון פלזה במו"מ מתקדם לניהול מלון ווסט לגון נתניה. רשת המלונות הוותיקה אשר בבעלות משפחת דיין, עשויה לשכור ולנהל את המלון השוכן לחוף ימה של העיר נתניה. כזכור, כפי שכבר פורסם בפספורטניוז, ישראל קנדה במגעים לרכישת חלק ממלונות הרשת ונמצאת בבדיקה לגביהם. לרשת מלונות טמרס אשר בבעלותו של איש העסקים פויו זבלדוביץ, חמישה מלונות בת"א, ים המלח, הרצליה, אשדוד ונתניה. לרשת מלונות קראון פלזה שמעוניינת להרחיב את פעילותה בישראל, צירוף של מלון דוגמאת מלון ווסט לגון נתניה, יכול להיות תגבור חשוב לפריסת המלונות של הרשת בארץ. רשת קראון פלזה מחזיקה כיום בישראל את מלונות: קראון פלזה ים המלח, קראון פלזה אילת המחודש, מלון Bayview חיפה, קראון פלזה תל אביב, קראון פלזה תל אביב סיטי סנטר, קראון פלזה ירושלים ומלון אינדיגו תל אביב - מלון וספא. זבלודוביץ', היה בעבר בעל עניין בחברת אל על באמצעות חברת כנפיים, עד שמכר כ-10.2% מהמניות שהחזיק ב-23 מיליון שקל.

מלון "ווסט לגון" של רשת מלונות טמרס, משתרע על שטח של כ-15 אלף מ”ר ובו- 273 חדרים, מתוכם 12 סוויטות וחדרים בקונספט ייחודי המשקיפים לחוף ימה של נתניה.  המלון עוצב על ידי האדריכלית גל נאור שעיצבה את מלון ה’פלאזה’ בניו יורק.

במלון לובי בר עם מרפסת וגינה, מתחמי אירועים, טרקלין עסקים, ספא וחמאם טורקי, חדר כושר, 2 בריכות למבוגרים ולפעוטות, חדרי ישיבות, אולמות אירועים וכנסים, שטחי מסחר של כ-1000 מ”ר ועוד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםרשת מלונות טמרסרשת מלונות קראון פלזה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: