אא

פתאל החזקות לבורסה: "היקף ההשקעה הכולל בשותפות המלונאית יסתכם ב-200-400 מיליון אירו"

פתאל החזקות שבשליטתו של המלונאי דוד פתאל הגיבה לבורסה לניירות ערך בת"א על כוונתה להקים קרן להשקעות במלונות. "אם המתווה יתגבש, אז פתאל אירופה מתכוונת להשקיע במיזם 25% עד 30% מהיקף ההשקעה הכולל"

הבורסה לניירות ערך בת"א. צילום: shutterstock הבורסה לניירות ערך בת"א. צילום: shutterstock
בעקבות הפרסומים על כוונת המלונאי דוד פתאל להקים קרן השקעות במלונות לצורך רכישת מלונות באירופה, פתאל החזקות הגיבה לבורסה בעניין.

אתמול (ד') פרסמנו כאן כי למרות ועל אף משבר הקורונה, שפגע קשה בחברת המלונאות, פתאל החזקות מנצלת הזדמנויות עסקיות ומקימה קרן השקעות. הקרן תוקם בשותפות עם גופים גדולים במשק שאמורה לגייס בשלב ראשון סכום של כ-300 מיליון דולר. הקרן גם תוכל לגייס כספים נוספים של מאות מיליוני דולרים במטרה לרכוש עשרות בתי מלון באירופה.

בהודעתה לבורסה ציינה פתאל החזקות בין השאר, "החברה בוחנת באופן ראשוני אפשרות להקמת שותפות מוגבלת ישראלית בתחום המלונאות ביחד עם גופים מוסדיים בישראל, אשר תפעל לאיתור הזדמנויות השקעה במלונות. הקמת מלונות חדשים, רכישת והשבחת מלונות קיימים, תפעולם השוטף וכן מכירתם". מבחינת ההשקעה הכספית צוין כי, "על פי המתווה הראשוני המסתמן היקף ההשקעה הכולל של השותפים המוגבלים בשותפות יסתכם ב-200 עד 400 מיליון אירו והמלונות ינוהלו על ידי Gmbh&Co.KG Sunflower Management, שותפות גרמנית בבעלות מלאה של מלונות פתאל או תאגיד קשור בתמורה לדמי ניהול שיגזרו מהיקף מחזור הפעילות ומהרווח התפעולי של המלונות". עוד מציינים בפתאל, "לאור התחייבותו של דוד פתאל, בעל השליטה היו"ר והמנכ"ל, כי אם המתווה יתגבש להסכמות, אז בכוונת החברה להציע לאורגנים המוסמכים של פתאל אירופה להשקיע במיזם 25% עד 30% מהיקף ההשקעה הכולל וזאת, לצד יתר המשקיעים".
דוד פתאלדוד פתאל
ניצול הזדמנויות. דוד פתאל. צילום: רונן מחלב

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםדוד פתאלפתאל החזקות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: