אא

פתאל טרמינל: חנות חדשה של תכשיטי HStern בעלות של כחצי מיליון שקל

חנות התכשיטים החדשה של מותג היוקרה הבינלאומי, HStern תפעל בתוך הטרמינל ובצמוד לחנות הדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון, עם עלות השקעה של כחצי מיליון ש"ח.

מימין: מנכ"לית ה.שטרן, שרון רוזנברג ומנכ"לית פתאל טרמינל, שני שיפרמן. צילום:פתאל טרמינל מימין: מנכ"לית ה.שטרן, שרון רוזנברג ומנכ"לית פתאל טרמינל, שני שיפרמן. צילום:פתאל טרמינל
FATTAL TERMINAL, הממוקם בשדה התעופה ע"ש בן גוריון, משיק חנות תכשיטים חדשה של מותג היוקרה הבינלאומי, HStern בתוך הטרמינל ובצמוד לחנות הדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון, עם עלות השקעה של כחצי מיליון ש"ח. ברשת פתאל מציינים כי הכנסת המותג היוקרתי ה.שטרן לטרמינל פתאל הפרטי, מתכתבת עם חוויית טרום הטיסה האקסקלוסיבית, המוצעת לאורחי הטרמינל לקראת טיסה פרטית ואו מסחרית. חנות ה.שטרן הראשונה בשדה התעופה בן גוריון נפתחה כבר בשנות ה 60, ולמעשה המותג הוא ה'זכיין הוותיק ביותר' - בשדה. עם פתיחת החנות החדשה בפתאל טרמינל הפרטי, הרשת מונה כיום 12 חנויות בישראל. שני שיפרמן, מנכ"לית הטרמינל מסרה, "במסגרת החוויה היוקרתית אותה אנו מבקשים לתת לאורחינו, החיבור בין FATTAL TERMINAL למותג היוקרתי HStern הוא אך טבעי ומשמח. נמשיך להעניק לאורחינו חווית תעופה אישית, אקסקלוסיבית ובלתי מתפשרת לקראת טיסה ולאחריה". שרון רוזנברג, מנכ"לית ה.שטרן מסרה, "אנו שמחים ונרגשים לפתוח את החנות החדשה שלנו בטרמינל פתאל ומקווים שבקרוב, עם העלייה בהיקף הטיסות, נפתח את יתר חנויות ה.שטרן הפועלות שנים רבות בנמל התעופה, לשירות לקוחותינו". טרמינל FATTAL, הינו טרמינל פרטי (לא לאונג') הממוקם בנתב"ג (בשטח נפרד מהטרמינל הציבורי) מציע חווית תעופה פרטית לקראת הטיסה ואו לאחריה, לטיסות פרטיות וטיסות מסחריות. המבקרים בטרמינל FATTAL יכולים לעבור את ההליכים הביטחוניים באופן אישי  וליהנות מחדרי אירוח הכוללים: אזורי ישיבה, מקלחת עם מוצרי טואלטיקה יוקרתיים מבית L'Occitane en Provence, גישה חופשית לאינטרנט, טלוויזיה עם ערוצים בינלאומיים, מגזינים ועוד, לינה בחדר פרטי באווירת אירוח של בית מלון, בופה עשיר ומגוון, טרקלין סיגרים יוקרתי, מרכז עסקים וחדר ישיבות מאובזר היטב במערכות הגברה מתקדמות, וידאו ואינטרנט וכמובן שירותי דיוטי פרי.    

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץמבזקיםחדשות בארץ

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: