אא

פתאל מחזירה עטרה ליושנה: רוכשת את מלון פלטין

רשת המלונות מחזקת את נוכחותה בתל אביב ומקימה מלון נוסף בעיר בבניין לשימור בהשקעה של 150 מיליון שקל. אסף פתאל: "בכוונתנו לשחזר את מלון היוקרה הראשון בתל אביב"

מלון פלטין מלון פלטין
  רשת מלונות פתאל, חתמה על הסכם רכישת הבניין ההיסטורי "מלון פלטין", מלון היוקרה הראשון של תל אביב, הממוקם בפינת הרחובות המרכזיים אחד העם ונחלת בנימין ותקים מלון חדש שייפתח בסוף שנת 2022. היקף הקמת המלון נאמד בכ-150 מיליון שקל. מדובר במלון יוקרתי שיכלול כ-85 חדרים, וישתרע על פני 4,000 מ"ר, במבנה ייחודי לשימור. המלון ייקרא "מלון פלטין", וישמור על ההיסטוריה ועל ייחודיות המבנה. במלון, אשר מתוכנן על ידי האדריכל יואב מסר, שהיה אמון על תכנון מלון נורמן ומלון פבריק וכן על ידי אדריכל השימור אייל זיו, תפעל מסעדת גורמה וגלריות המביטות אל חלל המסעדה, בעלת התקרה המקורית הייחודית שלה, לובי כניסה מפואר, בריכה בחצר קסומה עם שטחי פנאי ושיזוף, ספא יוקרתי ומפנק, חדר כושר וטרקלין עסקים.  
מלון פלטין צילום מתוך תיק התיעודמלון פלטין צילום מתוך תיק התיעוד
חדר האוכל במלון פלטין. צילום: מתוך תיק התיעוד   מלון פלטין שוכן במבנה היסטורי משנת 1926. המבנה המקורי תוכנן על ידי האדריכל אלכסנדר ברוולד אשר תכנן מבנים היסטוריים רבים. ברוולד בחר להדגיש צורות בנייה מזרחיות מקומיות משולבות באומנות בנייה מודרנית. לאחר שהסתיימה בנייתו העניק לו בעל המגרש את השם מהתלמוד 'פָּלָטין', שפירושו ארמון. אסף פתאל, מנהל עסקי והאחראי על הקמת מלונות חדשים ברשת, מסר: "אני רואה במלון 'פלטין' המהווה אייקון תל אביבי, צעד חשוב בהתפתחות החברה בעיר. בכוונתנו לשחזר את מלון היוקרה הראשון בתל אביב עם חווית אירוח שלא נראתה כמותה. המלון החדש ייתן מענה הן לתיירים המגיעים לתל אביב למטרות נופש ועסקים, והן לישראלים המחפשים חופשה אורבנית במלון יוקרה שקרוב לכל המקומות התוססים בעיר".  
מלון פלטין צילום מתוך תיק התיעודמלון פלטין צילום מתוך תיק התיעוד
מלון פלטין. צילום: מתוך תיק התיעוד  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםרשת מלונות פתאל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: